<$BlogRSDUrl$>

Friday, April 16, 2004

Bank of America 

Molt bon dia terres catalanes!!
Avui us explicare el que em va succeir ahir a la tarda quan vaig anar a obrir una compte corrent al Bank of America, que podriem dir que es com "La Caixa" catalana.
Nomes de sortir de l'institut em vaig trobar amb una cua de cotxes brutal, i ja pensava que em tancarien a la sucursal que hi ha al costat de casa, pero hi vaig arribar com 15 minuts abans. La cua era deguda a que s'havia trencat alguna cosa de l'aigua i hi havia un geiser d'aquells super espectaculars al mig del carrer, va ser molt maco. Quan vaig entrar a la sucursal aquesta, que es troba al costat de la ja coneguda botiga de menjar Whole Foods, vaig veure que hi havia força gent, pero no em vaig esperar massa, aqui son força eficients, despatxen la gent com aquell que no vol la cosa. Total, que demano per obrir un compte, i la noia em diu, que no, que ella aixo no ho fa, pero que l'Antonio esta lliure i ho fara. Total que em presento amb el tal Antonio:"My name is Jordi, bla, bla, ..." i el tiu diu:"Jordi, catalan??" (con un asento de anadaluuu que no te puedes aguantaaa), pues si, Jordi el catalan es presenta a l'Antonio er de Malaga, va ser molt amable, i ojala hagues anat a parar amb ell nomes d'arribar a aquest pais, perque el fet de parlar amb una persona que t'enten es el millor. Total que l'Antonio er de Malaga, vam estar parlant del Barça, del Ronaldinho, i que si m'havia de canviar de canals de tele, perque n'hi ha un alrte que donen mes esports llatins, etc. En qualsevol cas, ja em va donar el tef de casa seva, i em va dir que si tenia cap problema que el truques, fins i tot em va dir que ells jugaven a futbol els dissabtes a la tarda a UCSD (University of California, San Diego) i que si hi volia anar hi podia anar. Ara us imagineu, jugar a futbol, com 10 anys despres d'haver xutat la pilota per ultim cop, pero porser si que hi anire, tu, em fa il.lusio.
Aquesta setmana ha fet molt i molt de bo, pero vet aqui que per aquest weekend tenim previsio de pluja, jodete, pero que hi farem, sempre tenim el Vampiro de K-Love que ens alegra els dies.

A veure canviant de tema, aqui hi ha molt d'interes per a les entrades de Britney Spears al MGM Grand de Las Vegas, hi ha un petit problema, el concert va ser ahir, o sigui que ja s'ha passat (jo hi vaig anar, va estar molt be), i a mes ningu ha estat capaç de penjar res en aquesta pagina entre les pagines web, o sigui que entrem en un nou concurs. El seguent es el sorteig entre tota la gent que penji alguna cosa d'un cabell de la barba (??!!) de Enrique Iglesias, a mes de poder passar una vetllada amb el sex-symbol a Ensenada i Tecate (andeleeee!!).
Ja que parlem del fill del mes gran cantant que ha donat la pell de brau en els ultims 30 anys, voldria preguntar que hi ha de veritat en les declaracions de Enrique sobre la mida de les seves parts es nobles, aqui he sentit campanes pero no se de que va.

Adeuu

Jordi

Links to this post:

<\$BlogItemBacklinkCreate\$>

links to this post
Comments: Post a Comment

This page is powered by Blogger. Isn't yours?