<$BlogRSDUrl$>

Saturday, April 03, 2004

Be,
ja es hora de que diguem alguna cosa en catala, no????

El tema aquest del blogging es bastant diverti, es com portar un diari mes o menys public. Ara mateix estic escoltant en Puyal i es de les poques coses que em recorden a casa. Suposo que ho trobo a faltar!! Be, m'agradaria dir que aqui no tenen massa problemes amb el tema de les llengues, l'altre dia quan em vaig anar a treure finalment el carnet de conduir vaig veure que hi havia llibrets en angles, castella, xines, japones, corea, ... A veure quan a catalunya tindrem llibres de text en arab??? Algu s'ofen, doncs, millor que no, perque es el que hi ha, vinga, espero que tot el tema de la semana santa vagi be a les terres catalanes, aqui no en fem massa cas d'aquestes coses, i la veritat es que s'agraeix.
Adeu, espero dir alguna cosa mes endavant, o dema!!
Jordi

Links to this post:

<\$BlogItemBacklinkCreate\$>

links to this post
Comments: Post a Comment

This page is powered by Blogger. Isn't yours?