<$BlogRSDUrl$>

Tuesday, April 06, 2004

Be,
ja torno a ser per aqui. Acabo de repassar el text d'ahir i acabo de trobar un error, un dels exits mes rutilants de K-Love no es Christian Rubio com deia, sino Christian Castro, busque-lo al Kazaa, val la pena!!!
Estavem amb el tema de la fantastica i mitica botiga Whole Foods, despres d'haver comprat aquell sabo tan fantastic vaig pensar que tampoc m'havia de passar de pressupost, pero no vaig poder, aquesta setmana es Spanish Week al raco dels formatges, i evidentment no me'n vaig poder estar, tot i aixo encara vaig tenir esma de comprar un exotic formatge de l'Himalaia que no es de vaca evidentment sino de yak, es boniissim, i fa una pudor, ...
Finalment vaig comprar pa, un pa organic, evidentment, es bastant bo, i serveix per a fer unes bones torrades amb all i oli.

Acabo de rebre un mail de'n Lluis diguent que ell tampoc pot entrar al blog. De moment, nomes hi poden entrar la marta i la Isolda, a veure si troben com!!!!!
Be he tingut un parell de sol.licituds per a explicar el tema del cervell extrany de la setmana passada. Com que no hi ha mes sol.licituds, de moment (se n'accepten) doncs ho explicare:
En primer lloc cal dir que abans de fer els experiments hem d'estar amb les rates 5-7 dies, el que vol dir jugar amb elles i que s'acostumin a nosaltres, perque d'aquesta manera no s'estressin quan les manipulem mes endavant, ja que molts dels nostres estudis son d'stress. Be, aquesta rata en questio tenia un comportament molt raret quan la manipulava, pero vaig passar-ne, un cop li vaig obrir el crani, quina va ser la meva sorpresa quan vaig veure que tenia un gran forat a tota l'escorça cerebral, a part de tenir un forat cap a dins del cervell, amb rao la rata era rara, pero es evident que la bestia no era normal. Al lab vam arribar a la conclusio que tenia hidrocefalia, o sigui aigua al cap, i que podria derivar d'algun problema genetic. En qualsevol cas estarem al tanto per si n'arriben mes d'aquestes, el que vol dir que tenen un problema de cria a l'empresa on les comprem. Fins aqui l'escabros tema de la rata amb mig cervell.
De moment no explicare res mes, perque deu n'hi do, a veure si se m'acut alguna cosa mes per dema.

Jordi

Links to this post:

<\$BlogItemBacklinkCreate\$>

links to this post
Comments: Post a Comment

This page is powered by Blogger. Isn't yours?