<$BlogRSDUrl$>

Tuesday, April 06, 2004

Bon dia a tothom!!!
Visca la setmana santa i la mare de deu , acabo de rebre les fotos de la festa brunyolera a del Perello, quina enveja, i no nomes per no poder ser-hi sino per no poder menjar aquells brunyols amb ratafia i sucre, que bons que son, fins i tot la Faluga ho sap que son bons.
Be, com diuen mes enlla de l'Ebre lo prometido es deuda, vaig dir que avui parlariem de la mitica botiga Whole Foods, i aixo es el que fare. Aquest mini Hipercor de lo saludable (analogia de lo penal, broma nomes apta per a experts), es una caixa de sorpreses. Ahir hi anava a comprar el que nocessito per aquesta setmana, pero evidentment vaig acabar comprant mes del que conve, pero aixo ja passa, i mes a un home sol que no te cap mena de control sobre el que necessita o no. En primer lloc comentar que vaig tornar a comprar una papaia, pes 8 lb (liures, kilos??, no en tinc ni idea!!), a mes de comprar unes maduixes fantastiques que farien les delicies de les noies mes dolces de Girona i comarques. A mes vaig trobar tonyina Ortiz i com no podia ser d'altra manera vaig passar del preu (informacio confidencial, sera desclassificada l'any 2025 per raons d'estat) i la vaig comprar, i no era la llauna, no, era el pot de vidre, quin goig que hi fa a la cuina. Posteriorment vaig passar al tema del bany, havia de comprar sabo del cos, pero es clar en aquest lloc no hi ha sabo normalillo, vaig comprar un sabo de melo i aloe verd que a mes te caracteristiques exfoliants, que vol dir??, suposo que vol dir que anire perden pell morta a mesura que l'utilitzi, no esta mal,...

Continuo d'aqui a una estona que he d'anar a fer mal per aqui, ho sentooooo


Jordi

Links to this post:

<\$BlogItemBacklinkCreate\$>

links to this post
Comments: Post a Comment

This page is powered by Blogger. Isn't yours?