<$BlogRSDUrl$>

Wednesday, April 07, 2004

Bueno, bueno, bueno!!!
Ja tenim guanyador, perdo guanyadora de les entrades per anar a veure Christian castro al Cox Arena, no se quin dia de maig, es la Marta, m'ha sabut dir tots els horaris de l'O'Reilly factor a la peninsula, una menos en Canarias. No era facil trobar-ho, poca feina deu tenir per matar-se a buscar aixo (es conya!!).
Avui ha estat un dia molt esgotador, pero al final hem arribat al final, tot i que encara hauria de fer alguna coseta mes, pero no ho fare, em fa mandra, m'estimo mes estar aqui amb vosaltres (hauria de dir tu, perque aqui sembla que aixo nomes ho llegeix la Marta, espero que no) relatant-vos les meves peripecies per la finest city of America (La Jolla). Que dir-vos d'aquest poblet perdut al nord de San Diego? Es un lloc on el preu mitja d'una xaboleta es de $2,000,000 si, si dos quilets, que traslladat a les ja llunyanes pessetes son com 330.000.000, tela no?? Us podeu imaginar els cotxes que passen pel costat del ja llegendari Mazda 323 que jo mateix tinc el plaer de conduir?? Doncs dir-vos que el Porsche 911 Carrera no es una peça exotica ni molt menys per aquestes contrades, tot i que ultimament es cotitza molt el BMW Z4, i d'altres maquines que, ben mirat, serveixen pel mateix que el Mazda 323. A partir d'ara crec que seria interessant obrir un torn on la gent podria suggerir un nom per al meravellos, llegendari, mitic, i en aquests moments peça de museu (l'altre dia em va trucar aquell del museu de cotxes de Sils per si podia vendre-li) Mazda 323. Jo havia pensat en Silver Arrow, pero potser esta molt vist despres de la Bala Roja d'un element que ara mateix esta fent mal a Poitiers (en Marc).
Be, em despedeixo per avui, que passeu un molt bon dia, nit o el que sigui i fins aviat.

Jordi

Links to this post:

<\$BlogItemBacklinkCreate\$>

links to this post
Comments: Post a Comment

This page is powered by Blogger. Isn't yours?