<$BlogRSDUrl$>

Monday, April 26, 2004

Earth Day 

Molt bon dia nois!!! Us recomano que mireu les noves fotos que he psat a l'album, us poden servir com a guia grafica del seguent text.
Abans de res dir-vos que el tema de la parabolica ha estat un fiasco ja que el meu balco no esta encarat correctament, i per tant m'haure de quedar amb el que tinc, be no esta malament, amb aixo dir que evidentment no vaig veure la gran victoria del nou Barça a la galaxia merengue. Tot i aixo estic molt content, i veig que anem directe a la primera posicio, us imagineu guanyar la Lliga dels Galactics!!! Seria magnific, se que hi ha molta gent catalana i no catalana, que pensa que el Barça no guanyara la Lliga, jo crec que si, endavant, vinga!!!

Com us vaig comentar el dijous, vaig celebrar el Sant Jordi a Balboa Park, San Diego, CA. Alla la penya americana celebrava l'Earth Day (o Dia de la Terra). Va ser molt i molt divertit, des de musica rock, jazz, folk (veure foto dels The Sinclairs), country (amb banjo i tot plegat). Tambe hi havien cerca-viles de Hare Krishnas (cantant allo de Hare, hare, krishna, krishna,...), d'indis americans tocant els seus tambors, i finalment van passar uns que es diune de la fe Bahai'j o algo aixi, en que consisteix aixo, doncs be, son uns que creuen que hi ha un deu que es a dins de totes les persones i a dins de totes les coses. Entre tota aquesta varietat cultural, tambe hi havia xinos amb cultes extranys, multiples escoles de yoga, massatges raros i etc. Fugint del tema mistic, tambe hi havia estands de totes les organitzacions imaginables, des de Starbucks anunciant que ells tambe son verds, a una associacio de bonsais, gent anti-avort, amics del John Kerry (proper candidat democrata en les eleccions americanes), associacions de criadors de cactus, i hippies pro-pau. Pel que fa a la gent pro-pau, dir-vos que vaig comprar un parell d'aquelles coses que porten un missatge i s'enganxen amb una agulla imperdible (veure fotos). Ara les porto a tot arreu, espero que no tingui cap problema.
La veritat es que balboa Park es un parc magnific, recorda Montjuic pel tipus de construccions i l'organitzacio de tot plegat. A mes, tambe es on hi ha el Zoo mes famos del mon, es un lloc molt maco i que recomano a tothom!!

Si teniu alguna pregunta, ja sabeu, mail al canto

Adeuu

Jordi, Visca el Barça, No a la guerra.

Links to this post:

<\$BlogItemBacklinkCreate\$>

links to this post
Comments: Post a Comment

This page is powered by Blogger. Isn't yours?