<$BlogRSDUrl$>

Monday, April 05, 2004

Ei, bon dia familia!!!
Com anem, aqui el dia ha costat una mica de començar perque van canviar l'hora el dissabte i ja se sap que es com aixecar-se una hora abans, pero a part d'aixo el tema va molt be.
Avui m'agradaria comentar una cosa que vaig veure ahir a la tele i que em va cridar l'atencio i on es veu una diferencia clara entre els USA i el nostre pais.
Ahir era un dia de festa major als USA perque va començar la temporada de beisbol, l'esport nacional per aquests territoris, pero aquest mateix cap de setmana es la final four de les competicions de basquet universitari, tant masculi com femeni, ahir concretament eren les semis de les noies, i quina va ser la meva sorpresa quan en el canals esportius ESPN i ESPN2 feien els espectacles a la mateixa hora. Si fos a casa nostra qui farien a la 1 i qui a la 2?? Clar els nois a la 1 i les noies si les fan (jo he vist 2 partits de basquet femeni en tota la meva vida a la tele iberica) a la 2. Aqui no!!! Aqui les noies a la 1 i els mascles dopats i amb molts dubtes sobre el seu rendiment a la 2, tot i que en Pedro Martinez era el pitcher dels Red Sox, pero res, ni Pedro ni Red Sox van poder amb el poder de les noies de U Conn, que ja son a la final de les noies.
Aclariment sobre Pedro Martinez: algu pensara que es un entrenador de basquet, be, si ho es, pero tambe es una de les mes brillants estrelles del beisbol. El primer cop que vaig sentir d'ell va ser a LA fa un parell d'anys, va ser quan en un esmorzar d'aquells de truites de cranc i sucs de papaya, un gran expert en esport america li va dir a un avi:"too much Pedro for the Angels (Anaheim Angels, era l'equip preferit d'aquell avi), wasn't he?" Jo li vaig preguntar a aquell contertuli d'esmorzars matinals qui era aquell Pedro, i em contestar:"he is our Ronaldo, you know" o sigui una gran estrella abans d'una greu lesio que ha tornat a la gran competicio a un nivell diferent del d'abans pero que continua a un nivell per sobre de la resta de mortals.

Fins aqui aquesta historia que ens ha portat des de les noies de UConn fins als Anaheim Angels de 2002 (campions de les World Series), espero que no us hagi avorrit massa.
A reveure, avui tenim la final dels nois: Georgia Tech vs UConn, a veure com va.

Adeu (per cert mentre escrivia aquest missatge estava escoltant l'ultim disc dels Estopa, andele hijo!!!)

Links to this post:

<\$BlogItemBacklinkCreate\$>

links to this post
Comments: Post a Comment

This page is powered by Blogger. Isn't yours?