<$BlogRSDUrl$>

Tuesday, April 20, 2004

Isolda  

Hola a tothom, em sembla que fer fi, ja puc escriure en el ditxós blog!!!!!!! no sé pas si ho he fet bé. Avui tinc un refredat d'aquells que fan època....però vaja suposo que és el temps aquest que està fent que no és ni carn ni peix. Em sembla que en Jordi està força nerviós (per no dir preocupat) pel dia D (és a dir, divendres 23 d'abril: SANT JORDI), no pateixis carinyu que no tindràs cap sorpresa.
Bueno ara estic a PRODAL, esperant que arribi la meva germana (Alexa) de fer visites a Palafrugell, quan sigui aquí agafarem el super Megane i anirem a veure la Feli (per cert, per qui no ho sàpiga, la Feli és la nostra gateta, i gateta en aquest cas, es pot entendre en tots els sentits, perquè és dolça i simpàtica però alhora és petitona i bufona, de veritat és molt maca, a veure si en Jordi enganxa una foto seva al blog).
Avui al vespre em sembla que no fan en Buenafuente, perquè fan els capítols nous de JetLag. Us deixo perquè tinc a la meva mare aquí al costat, és que li he ocupat l'ordinador i està fent el descans del tot merescut d'una treballadora incansable, però és clar, ja fa massa estona que s'espera.

Links to this post:

<\$BlogItemBacklinkCreate\$>

links to this post
Comments: Post a Comment

This page is powered by Blogger. Isn't yours?