<$BlogRSDUrl$>

Thursday, April 15, 2004

Noticies 

Familia,
En aquests moments estic escoltant les intervenions dels nostres liders al congres dels diputats, i la veritat es que m'esta agradant for├ža. Una de les coses que mes m'ha agradat es que ZP ha dit que la ciencia i la investigacio estan entre les seves prioritats, a veure si es veritat. L'altra dia vaig parlar amb un america que esta casat amb una noia que treballa amb mi i em deia que per cada dolar que s'ha invertit en R+D als USA han donat com a resultat 5 dolars, no esta malament, no?
mes cosetes, aquests dies estem entrant en una altra polemica sobre si les cadenes de noticies arabs estant donant informacions parcials sobre la guerra d'Irak, suposo que tan partidistes com les noticies que donen CNN o FOXNews, pero es clar aquestes son cadenes del poder i l'altra dona la visio del mon arab. En qualsevol cas, per tal que podeu accedir a les informacions de la cadena Al-Jazeera he posat el link a la barra lateral. La web es en angles, si voleu ho podeu consultar en arab, tambe.
Aquesta tarda escric mes coses, ara us he de deixar,

Adeu

Jordi

Links to this post:

<\$BlogItemBacklinkCreate\$>

links to this post
Comments: Post a Comment

This page is powered by Blogger. Isn't yours?