<$BlogRSDUrl$>

Monday, April 12, 2004

tardissim 

Ei nanos,
com anem, la familia d'espectadors d'aquest blog s'esta ampliant, i espero que hagim incorporat un altre Jordi a la corrua de seguidors de l'American experience (que no American Express).

Avui es molt tard, son gairebe les 8 i aqui no hi ha ni Cristo ni sa mare. M'he hagut de quedar fins tard perque estem fent unes in situs amb el carlos, i m'havia d'ajudar, ja que aqui soc novato en aquest tema. El problema es que hem començat tard i es clar, hem acabat tardillo, pero que hi farem.
Avui que es dilluns havia d'anar al Whole Foods, pero no se si tindre temps, suposo que si, dema us comentare a veure si he vist alguna cosa interessant en aquesta majestuosa botiga de menjar. Aquests dies m'estic adonant que la penya no te les mateixes prioritats que l'aqui present. En definitiva, que aqui el menjar es absolutament secundari per al personal, i per tant aixo de la tonyina amb oli no ho entenen per res del mon, que vull dir amb aixo, vull dir que si la tonyina amb oli val $2.50 i la que va amb aigua val $1.50, doncs per ells l'evidencia mes clara es que compraran la que va amb aigua perque es mes barata, no pensen que gastant-se un xic mes tindran el plaer de tastar un dels menjars mes interessants i poc apreciats a casa nostra com la tonyina enllaunada amb oli, pero que hi farem. Avui m'he hagut de sentir que gastar-se $3.00 dolars en una amanida (ben assortida amb roquefort i tot) mes pizza o sandwich i beguda es car, si es clar son $60 al mes, pero per alguna cosa es treballa no en aquest mon?? be, fins aqui la desfogamenta, es que em posen dels nervis amb el tema menjar, no en tenen ni bleeeeeep idea, i no els hi pots fer entendre, no.

Adeu i fins dema, a veure si se m'acut algun tema curios per a explicar a l'audiencia

Jordi

Links to this post:

<\$BlogItemBacklinkCreate\$>

links to this post
Comments: Post a Comment

This page is powered by Blogger. Isn't yours?