<$BlogRSDUrl$>

Thursday, May 20, 2004

Bon dia dijous 

Ja se que ahir no us vaig escriure pero es que era l'ultim dia per a enviar els resums pel congres de Novembre i s'havia de fer. AL final, no hi va haver cap problema i es va enviar tot perfectament.
En aqauests moments estic fent temps miserablement perque he d'utilitzar una centrifuga i hi ha una tia que es clar l'ha de fer servir un pilo de rato, pero que hi farem, kes meves mostres s'hauran d'esperar, no hi podem fer res mes.

Be, el dia mes gran pels monarquics espanyols (o francesos o grecs, jo no ho tinc massa clar) arriba, es el dia mes gran del segle XXI per a molts, esperem que una de les filles del rei ens delecti amb un altre barret estil OVNI, si us plau!!! noooooo!!!! Es com si veies l'Ana Rosa diguent allo de :" Observen que maravilloso artefacto que decora la parte mas alta del cuerpo de la Infanta, que solo sirve para adornarse en este tipo de eventos ...". Be deixem-ho aqui, perque ens poden xapar el lloc aquest d'internet si continuem amb les critiques reials.

La vida social americana continua dominada per les fotos de les presons, ara es parla de si s'ha sobredimensionat l'assumpte o no. El meu pensament es que si, ja ho vaig dir, i nomes hi ha una rao, que son les eleccions del Novembre, aquest pais te grans maquinaries que creen opinio, i tothom apreta cap al seu costat, peti qui peti. El mes interessant es veure com a les cadenes mes conservadores diuen allo de ells son pitjors que nosaltres i per tant , no us preocupeu perque el gran deu esta amb nosaltres, be aixo ultim no ho diuen, pero esta implicit en moltes de les declaracions que es fan en aquests llocs, es bastant curios.

Us deixo, vaig a mirar si la centrifuga esta a punt, i si puc processar el meu material d'una p..... vegada.



Jordi

Links to this post:

<\$BlogItemBacklinkCreate\$>

links to this post
Comments: Post a Comment

This page is powered by Blogger. Isn't yours?