<$BlogRSDUrl$>

Tuesday, May 25, 2004

Bon dia, ja estem de tornada 

Hola que tal. Aqui estic un altre cop. perdoneu la falta de textos en els dies precedents , pero es que despres de la reial boa, he estat de ressaca principesca. per suavitzar els efectes que va tenir en el meu esperit l'empatxament de monarquies i altres besties que van anar a la boa (fins i tot un general retirat amb la seva pistola que no havia estat convidat), doncs, vaig decidir anar a explorar un dels barris mes lluits de San Diego. Aquest barri es Hillcrest, Hillcrest es el barri mes cosmopolita de la ciutat, tot i que tot cal dir-ho son 4 carrers mal comptats. La gracia d'aquest lloc es que hi ha molts de restaurants amb terrassa al carrer, el que el fa un lloc interessant per a passar el vespres, a mes hi ha moltes botigues de roba i de musica. No es molt gran ja us ho he dit. perque us en feu una idea, jo vaig aparcar el cotxe al primer carrer on no s'havia de pagar parquing (normalment 2-3 carrers mes avall del que és considerat el centre comercial), i estava al costat d'un hotel d'aquells super tirats on hi ha gent afro-americana (negres) sentada a les escales veient com passa el món (ja he trobat la combinació per a posar accents!!). Bé, al que anàvem. A Hillcrest hi vaig anar a veure una peli bastant interessant. Podeu trobar-ne informació a la seguest pàgina web:

http://www.themoviebox.net/movies/2004/0-9ABC/Coffee-And-Cigarrettes/main-page.html

La peli no crec que travessi mai l'Atlàntic, s'anomena Coffee and Cigarrettes i en ella es veuen una sèrie d'històries que li passen a la gent al voltant d'una tassa de cafè i un cigarro. En aquesta pel.lícula hi surten actors tan coneguts com la Cate Blanchett, Roberto Begnini (La Vida es Bella), Alfred Molina, Seve Buscemi, i gent de la música americana com Iggy Pop o Tom Waits. La peli està bastant bé i val la pena de veure-la. A veure si teniu sort. Aquest estiu tenim una "avalancha" de pelis de super pressupost de les quals és millor estar-ne ben lluny, per exeple, comencem la setmana que ve amb Harry Potter, i continuem amb Spiderman2 i després ja no sé què més, vaja ja ha sortit a la tele que aquest estiu tenim com una dotzena de produccions multimilionàries. Alguna com la segona part de Ocean's Eleven o The Bourne Identity val la pena d'anar-hi però la majoria són força dolentes.
Pel que fa al viatge a NYC, doncs de moment no tinc massa res preparat, suposo que ho faré entre el dimecres i el dijous a la tarda. Estic forca impacient, perquè em fa il.lusió, però no em vull posar nerviós perquè he de dormir a l'avió peti qui peti. Ja us aniré explicant més coses.

Adéuuuuu

Jordi'o Vegas de Todos Los Santos, i Príncep de Viana, de Girona i de totes les contrades que un es pugui imaginar a l'oest de San Diego

Salut

Links to this post:

<\$BlogItemBacklinkCreate\$>

links to this post
Comments: Post a Comment

This page is powered by Blogger. Isn't yours?