<$BlogRSDUrl$>

Monday, May 17, 2004

Bon dilluns 

Be per aqui ja tornem a ser dilluns, tot i que per a vosaltres ja deu ser dimarts, son aquelles coses que te la Terra, vosaltres aneu mes avancats que aqui (perque sera??).
Ja m'han tocat el clatellot per les critiques borboniques (suaus, tot s'ha de dir) que s'han escrit en aquestes pagines. Com si ens haguessin fet cap favor. Es interessant com la gent (jo tambe m'hi incloc, es clar), podem tenir una fascinacio tan gran per a gent que no coneixem. Si aquest aspecte de la nostra ment no existis, ningu seria afeccionat a cap esport, ni ningu idolatraria a cap estrella del futbol o el basquet. I tambe cal dir-ho, ningu es miraria un casament d'algu que no coneixem de res per la tele. Pero vaja, son coses dels humans que no es poden explicar.
Avui m'agradaria parlar d'un dels fenomens de la temporada a la tele americana, CSI. En aquests moment es a punt d'acabar la segona temporada de CSI:Las Vegas, i els que esteu enganxats a aquesta serie com jo ho estic, sabeu que hi ha CSI:Miami, doncs be, a partir de la tardor tenim CSI: New York. Amb el Gary Sinise (el capita de Forrest Gump, el tiu aquell amb el pesquen un munt de gambes), i una actriu americana que la vam veure a la serie Providence de TV3, aixo ja es per experts. Avui fan un capitol de CSI:Miami, on van a New York i aixi poden presentar els actors de la temporada vinent, es una manera molt original d'introduir la gent a la nova temporada.. Suposo que estara be.
anviant de tema, avui repetire el meu bacalla a la llauna, l'altre dia va quedar be, pero cal ajustar una mica les mesures de tot plegat, i sera digne de El Buli o mes!! La cosa va quedar bastant exotica perque com a vi blanc vaig utilitzar un cabernet del sud-est de Australia (no era massa bo), i no vaig trobar pebre vermell dolç, i per tant vaig comprar Paprika, que es menys picant que el pebre vermell normal, i dona el color desitjat.

Dema us ho explico!!!!

Jordi

Links to this post:

<\$BlogItemBacklinkCreate\$>

links to this post
Comments: Post a Comment

This page is powered by Blogger. Isn't yours?