<$BlogRSDUrl$>

Sunday, May 02, 2004

Cap de setmana 

Bon dia nanos!!!
A veure aqui tenim tot segui l'edicio Cap de Setmana de l'American Experience. En aquests moments estic escoltant Catalunya Radio i tot seguit començara el derby, a veure si el partit esta be. Us fare cinc centims del dia d'ahir. Per començar, dir-vos que podeu mirar les fotos al link que hi ha per aqui al costat. Ahir vaig estar per la part sud de la ciutat, i es tambe força interessant, tot i que per aqui no te massa bona fama. Vaig passar una estona al Downtown de San Diego, aquesta zona de la ciutat es la part historica de San Diego i durant molts anys va estar totalment oblidada per les institutcions, el que fa que es degrades molt i en aquests moments hi ha força homeless, pero en els ultims 10 anys s'ha revaloritzat molt i hi han aparegut molts comerços, restaurants, i negocis de varis tipus, i per a mi, es un lloc molt interessant, inclus per a viure-hi, pero ja ho veurem. A mes aquesta part de la ciutat s'ha vist totalment revitalitzada aquest any amb l'obertura de Petco Park que es l'estadi on juguen els Padres, equip local de beisbol, el que fa que durant la temporada de beisbol baixin fins alli unes 40,000 persones varies vegades per setmana. Despres de la visita a Downtown vaig anar fins l'illa (era una illa abans, ara es un istme, pero encara se li diu Island) de Coronado. Es un lloc precios, pero precios, i ho dic de veritat, per a mi es una de les comunitats mes maques de San Diego. A mes hi ha el famos Hotel Del Coronado, que es conegut entre els locals per Hotel Del, es un hotel d'aquests d'epoca (veure fotos), es molt i molt maco, i la localitzacio es immillorable. La platja d'aquesta illa es de sorra fina i blanca i esta bastant neta (dintre dels estandards de San Diego). A mes no hi ha massa gent, i pots passar un dia fantastic. A mes en aquesta part de la ciutat tambe hi ha forca restaurants i llocs per a passejar. Recordo que fa un parell d'anys amb la Isolda vam anar a un restaurant italia de Coronado, i va estar molt be.
Despres d'aquesta visita a Coronado vaig tornar cap a casa i vaig anar al cine. Vaig anar a veure una peli que es diu Monsieur Ibrahim amb l'Omar Sharif, la peli relata la relacio entre un home gran (arab, el Sharif) i un noi jueu, la historia succeeix a Paris en un barri d'aquells amb senyores que treballen al carrer, i acaba a la Capadocia turca passant per Estambul. La peli es molt recomanable, i m'ho vaig passar molt be.
Despres vaig anar a casa i vaig parar el sol un rato a la piscina, je, je, je.

Jordi

Links to this post:

<\$BlogItemBacklinkCreate\$>

links to this post
Comments: Post a Comment

This page is powered by Blogger. Isn't yours?