<$BlogRSDUrl$>

Saturday, May 08, 2004

Edicio cap de setmana 

Molt bon dia familia,
Veig que el tema aquest del blog ha enganxat a força gent, be esperem que la cosa vagi a mes, ens hem de convertir en una de les peces clau de la informacio a Catalunya, penseu que aixo es com un enviat especial a San Diego pero que no cobra per informar, mes aviat el contrari, no esta malament no??
Aqui esta fent un clima que es de por, de veritat fa una calor que es fantastica perque no agobia, quan surts de casa notes aquella temperatura que fa que et trobis be, a mes aqui hi ha moltes flors i a l'ambient hi ha una oloreta d'aquelles que son fantastiques. No es per fer enveja pero es veritat. Avui he vingut al lab perque estic fent uns experiments n he de recollir mostres de la sang de rates, i com que no ho havia fet mai vaig voler dividir-me les rates en uns quants dies per a no pifiar-la, ja que sempre es millor tenir-ne poques i fer-ho be, tot i que l'exp duri mes temps. Per aqui hi ha el jefe, acaba de passar-se pel lab i hem estat parlant una estona, es un home misterios, sincerament, no se massa que pensa mai, el que m'intriga perque no hi estic acostumat, pero que hi farem.
La veritat sigui dita avui no estic inspirat per escriure massa res, pero intentare escriure unes quantes ratlles perque sempre va ver per a l'esperit. Us comentare que l'escriptor d'aquest blog segueix un estricte ritme de vida en quant al tema exercici fisic. Cada dos dies faig una correguda pel barri, i aixi de passada veig quin tipus de cases hi ha pels voltants del meu apartament. Es una bona manera de coneixer el lloc on vius. us dire que les cases que hi ha per aqui son força maques el que passa es que son excessivament cares, pero tot i aixo de moment no fan pagar per a mirar-les des de fora. Un cop he tornat al complexe on visc, vaig al gimnas i m'hi passo una estoneta, el gimnas no es massa gran, pero te prou espai com perque hi hagi, dues cintes de correr, dues bicicletes, dos maquines d'spinningi despres maquines de peses varies, mes o menys es com l'Evian de gran el que tampoc esta malament (va inclos en el preu). Al costat del gimnas hi tenim sauna i jacuzzi, que demoment no he disfrutat, pero son una temptacio constant. per tant, l'exercici diari dura mes o menys una horeta, no esta malament. Despres cal anar a fer el sopar a casa, i mirar una estoneta la tele el que ens permet estar al corrent de les ultimes trapelleries del nostre amic W.

Adeu i fins dilluns, no us canseu treballant

Jordi

Links to this post:

<\$BlogItemBacklinkCreate\$>

links to this post
Comments: Post a Comment

This page is powered by Blogger. Isn't yours?