<$BlogRSDUrl$>

Thursday, May 13, 2004

Espies?? 

Estic escoltant per Catalunya Informacio que tenim espies a la Generalitat de Catalunya, be no es d'extranyar que algun espia s'hagi quedat per alla dins despres de mes de 20 anys de govern convergent, pero ja es veura. Tambe estic escoltant que si hi haguessin eleccions ara els PPs perderien per mes de 10 punts, i ja han criticat al CIS, quina gracia.
Be, per aqui el tema esta mogudet amb totes les fotos i els viatges dels politics americans a l'Irak. No crec que arreglin massa res pero ja ho veurem.
Tela avui estic una mica pessimista, pero es que per aqui al lab l'ambient esta carregadet. Tenim el jefe molt capficat amb la redaccio d'un projecte que tenim aqui, del qual la data final es l'1 de Juny. Per aqui ja m'han comentat que fins el 1 de Juny a les 23.00 no sortira del seu despatx, modificant i re-modificant el text. Be, jo aquests dies estare a New York o sigui que a mi que no em busquin. Tampoc hi tinc res a dir amb aquest projecte, tot cal dir-ho, per tant tinc permis per anar o fer el que vulgui, evidentment.
Ja us vaig comentar que vaig fer salmo marinat a l'estil TV3, no esta gens malament, no. Esta molt bo, i es una manera d'introduir un nou aspecte a la meva dieta. val a dir que es for├ža variada, entre verdures (amanides), lactis (formatges variats), carn, i peix.

Per acabr fare un comentari sobre la Bodissima aquesta que s'acosta d'aqui a un parell de setmanes. Es vergonyos que aquesta parella de mamotretos es casin de la manera com ho faran (17.700 agents de poli, el banquet, i tota la resta). Te tela que hi hagi gent que pel sol fet d'haver nascut en una familia concreta tinguin tota una serie de beneficis que la resta de mortals no tenen. Suposo que ningu criticara la Leti i el Felipon aquests pero jo si que ho faig perque a mi no em cauen be, cap dels dos. Seria interessant que ERC boicoteges la senyal de TVE a l'espai catala, perque si no serveix tenir un partit republica al govern catala???? Que en penseu?? per aqui hi ha molta gent que va votar ERC les dues ultimes vegades, ....

Adeuuu

Jordi

Links to this post:

<\$BlogItemBacklinkCreate\$>

links to this post
Comments: Post a Comment

This page is powered by Blogger. Isn't yours?