<$BlogRSDUrl$>

Friday, May 14, 2004

Feedback 

Be, he rebut molt de feedback respecte el blog d'ahir. De fet, he rebut una serie de comentaris molt positius respecte al tema del super casament aquest. Ara, cal dir-ho tot, les republicanes que jo conec no s'han manifestat, perque sera?? Que jo sapiga republicanisme i monarquia no lliguen, almenys a fins fa un parell de dies.
Aquests dies estic apretant al lab perque m'agradaria tenir bastanta feina feta abans del dimecres que ve, es la data limit dels resums pel congres de Novembre. Com mes coses tinguem, mes complet pot ser el resum que enviarem.
Per aqui ja m'hancomentat que ha començat a sortir el sol, ja era hora, jo el tinc mes vist que no us ho explico. Pero perque fer-vos enveja. Ah i una altra cosa, aqui a la nit no hi fa massa calor, o sigui que es pot dormir sense cap problema.
Avui m'agradaria recuperar una mica l'esperit inicial del blog i comentar-vos una cosa que vaig veure ahir al carrer i que em va sorprendre moltissim. Jo estava fent la meva sessio de footing pel barri aquest on visc que es a cal pijo-playa,i va i em creuo amb una senyora que feia footing amb aquell estil de: "fa nomes cinc minuts que estic corrent pero sembla que porti dues hores", i me la miro mes atentament i veig que la bona dona porta a la ma, a que no sabeu que?? Soncs un LLORO, si, si un lloro, pero que es aixo??????? Com es pot sortir a fer una mica d'exercici amb un lloro a la ma. Jo penso que el portava lligat a la ma, pero es molt probable que no fos aixi, no us puc aclarir el tema, perque no m'hi vaig fixar tant atentament. Crec que si un es creua pel parc del Migdia amb una senyora passejant el seu lloro, seria un noticia que segur, pero segur surt a El Punt, es com si ho veies: "La ultima moda a Girona, el passeig dels ocells,..." o algo per l;estil, us ho deixo al lliure pensament.
parlant de Girona, aqui tenim una cadena de tele que es diu OLN (Outdoor Life Network), i es preuen de ser la tele oficial del Tour de la France, doncs els tius fan un documental que es diu "The Lance Chronicles" alguna cosa aixi com les croniques del Lance (Armstrong). Doncs be en aquesta miniserie, surt com s'entrena el Lance, i ahir sortia la seva casa del carrer de la Força, amb la tia aquesta que es la seva novia, la Sheryl Crowe (aquella de la canço de Reality Bites). Tambe sortia com s'entrenava al Mont Ventoux, i feia molta gracia perque ho pintaven com si ell fos l'unic que s'entrenes per alla, com si la resta de corredors del Tour fossin uns vagos, i el Lance fos l'unic "intel.ligent" que havia pensat qie es podia entrenar per les carreteres per on passa el Tour.

Links to this post:

<\$BlogItemBacklinkCreate\$>

links to this post
Comments: Post a Comment

This page is powered by Blogger. Isn't yours?