<$BlogRSDUrl$>

Saturday, May 01, 2004

Lectures recomanades 

Benvolguts lectors,
Com estem avui? Jo estic molt enfeinat i m'estic agobiant una mica pero suposo que tot passara. Avui acabo de comprar el meu bitllet per anar a new York, el viatge sera el dia 27 d'Agost i la tornada sera el 31 al mati. No son massa dies, pero que hi farem, no es pot tenir tot en aquesta vida no??
A veure, a les comunicacions intrablogs que mantinc amb diferents membres de la comunitat se m'ha preguntat sobre diferents suggerencies literaries. Be, jo tampoc puc ser de molta ajuda perque els dos ultims llibres que he llegit son La Noia de la Perla i El Codi da Vinci, tela de bes-sellers, pero us puc dir que La Noia ... es un llibre molt entretingut i que parla de la historia d'una noia de familia pobra d'Amsterdam que fa de criada en una familia rica de l'altre costat de la ciutat. Es un llibre lleugeret pero que esta molt be, i el recomano a tothom. En l'actualitat estic llegint un llibre de Patrick O'Brian, es l'autor de la saga de Master and Commander, i estic llegint el primer llibre de la coleccio, que precisament es va reeditar despres de la pelicula on hi surt el Russell Crowe. El llibre es en angles i no es de facil lectura perque hi ha uns quants termes nautics pero segur que la versio catalana us pot agradar molt. Nomes com a curiositat dir que el llibre comença al port de Maho que per aquells temps era angles i es molt curios. Per aqui el lab m'han parlat d'un llibre del Dan Brown, l'autor del Codi da Vinci que es diu algo aixi com Angels i Dimonis, i es veu que es bastant similar al Codi ... o sigui que a la gent que li ha agradat doncs som-hi teniu doble racio.

Canviant de tema i tornant al tema de les fotos dels soldats americans i els presoners, us comentare que l'amic Bill esta bastant emprenyat amb les altres teles ameicanes perque diu que aixo fara que hi hagi mes gent en contra d'ells i provocara mes morts, o sigui que en altres paraules esta acusant certs medis de provocar la mort de soldats americans per ensenyar aquestes fotos, ... (sense comentaris). Ahir va sortir un tiu que ha dit que hi ha un pilo mes de fotos d'aquest tipus (pitjor i tot), a mes de videos, i que l'exercit america esta intentant evitar que s'airegin perque seris pitjor encara. Jo penso que la situacio esta molt i molt liada i que no se com se'n sortiran perque aixo pot acabar bastant malament per a tothom, especialment per a la poblacio iraquiana i per a l'exercit america. Imageneu-vos com tenim el tema que aqui a l'institut s'han inventat un dia de la pregaria que es el 6 de maig, on cal pregar per "la nostra nacio i les nostres tropes", igual hi vaig amb una bandera iraquiana i/o afgana, a veure que fan despres, podria ser interessant. Es patetic, a vegades penses que no tenen res mes a fer que estar emmerdant la situacio per a tot arreu.

be fins dema, ja us explicare a veure si he trobat una bandera iraquiana per internet i la posem a fora el lab mentres aquesta colla de personatges resen per els salvadors de la civilitzacio occidental!!! Huauuuuuuu!!!

Adeuuu, visca el Gauuuuchhhhhuuuuuu!!!

Jordi, with love i sarcasme (no us preocupeu, lo de la bandera es massa complicat)

Links to this post:

<\$BlogItemBacklinkCreate\$>

links to this post
Comments: Post a Comment

This page is powered by Blogger. Isn't yours?