<$BlogRSDUrl$>

Monday, May 10, 2004

Molt bon dia 

Hola un altre cop familia, avui ha estat un dia bastant productiu, el que m'agrada perque a vegades et sembla que depens de tothom per a fer una cosa i et passes l'estona perdent el temps mes que res. Aixo sobretot passa ara al princii de començar en un lloc nou, perque no vols espifiar-la, i esperes sempre que hi hagi algu del lab perque si tens cap dubte et pugui ajudar, pero es clar, aixo te un preu (el temps i la paciencia) Ara pero com que ja se mes o menys on es tot plegat i com funcionen les coses en aquest lab (molt diferent del lab d'on vinc, tot sigui dit), doncs no em fa falta esperar a ningu, i vaig mes a la meva.
Aquest mati he anat a una sessio molt interessant on ens han ensenyat com funciona el que s'anomenava en el passat bomba de cobalt. S'havia utilitzat, i no se si encara es fa servir per a tractar malalts de cancer, aqui la utilitzem per irradiar animals o cel.lules i aixi poder veure les que es creen de noves i poder seguir la via de formacio d'aquestes noves cel.lules. Com us podeu imaginar la quantitat de radiacio que emet aquest bitxu es bastant impresionant, i cal que la persona encarregada de tot el tema radioactivitat et faci una xerrada i t'expliqui mes o menys com va. Ens hi hem passat com una hora entre tot plegat, i ha estat molt interessant. De moment no crec que la faci servir, pero mai ba malament coneixer com funcionen aquestes coss, mai se sap, un dia igual la utilitzare.
Ahir vaig estar per La Jolla, la la Jolla real, no alla on visc jo que li diuen La Jolla nomes perque aixi poden posar els lloguers una mica mes cars, encara. La veritat es que el lloc val la pena, a veure si enganxo les fotos, igual ja hi son ho fare ara mateix. Hi ha una hotel d'estil art-deco anomenat Hotel La Valencia que es molt bonic, i es tot luxe, el lloc esta ple de botigues i botiguetes que fan les delicies de les noies basicament, tot i que desenganyem-nos jo m'ho vaig passar bastant be, com a minim es un lloc on hi ha botigues en un carrer i per tant et fa l'efecte d'estar en una ciutat mes o menys normal. Recordem que a les ciutats del Sud de California, basicament LA i San Diego, el mes habitual son els mega centres comercials amb un pilo de botigues, pero de cap manera estan integrats amb el que podriem dir el barri. Be tornant al tema La Jolla dir que va estar bastant be, la platja no esta malament tot i que no es de les millors de San Diego, ja que es molt salvatge amb foques i tot plegat i un no li fa massa gracia banyar-se amb mamifers que no siguin noies voltant per alla. A la tarda vaig anar al que es pot considerar el meu lloc preferit de la ciutat la illa de Coronado, vaig estar-hi ben be tota la tarda i em vaig banyar i tot a la platja, l'aigua estava bastant be. Es una platja de sorra fina i poc fonda, estil St Pere pescador, ja se que peraqui hi ha molta gent que no liagraden aquest tipus de platges pero a mi si m'agraden. Aquesta platja esta be perque no hi ha massa gent i si n'hi ha no es nota perque es molt gran i es dispersa molt. Despres vaig voltar per alla i vaig trobar el restaurant italia on vam sopar amb la isolda fa un parell d'estius es diu Tomasso o algo aixi. Jo vaig sopar en un local de menjar mexica super utentic. El lloc no era mes gran que una habitacio, aixo comptant la planxa, la cuina i el lloc on t'esperes que et preparin el plat. No hi havia ningu i feia una pinta terrorifica pero el menjar era de conyai segur que repetire. Aquests dies se m'ha ficat la idea al cap de canviar d'apartament quan se m'acabi el contracte aamb el lloc on estic ara, aixo es el proper Gener, pero es clar cal que el lloc que trobi valgui molt i molt la pena, perque on estic ara, tot i que car, es molt i molt comode ja que no em passo ni 5 minuts a la carretera per anar a la feina, i esta mol a prop de l'autopista el que es ideal. Be ja ho veurem, estic buscant cosetes per aquesta illa de Coronado de la que us n'he explicat meravelles, el problema es que cau una mica lluny de la feina. Diguem que ahi, diumenge a la tarda sense ningu a l'autopista, vaig tardar uns 25 minuts de casa fins a destinacio final. Aixo vol dir que en un dia de cada dia el tema es pot duplicar facilment, pero ja hoveurem, ho he d'estudiar molt atentament.
Aqui el tema social continua mogudet amb les fotos dels soldats americans tractant els iraquians no massa diferent de com els tractava el Saddam. A mi el tem em fa molta gracia, perque tot i que no es acceptable aquest comportament, podem dir que quan Ali el Quimic va assassinar no se quants mils de xiis a Najaf o per alla, pocs dels veins arabs d'Irak van dir massa res, o sigui que podem dir que aqui hi ha molta comedia i molt cara dura. Desenganyem-nos aixo passa i passara, la unica dierencia es que els d'USA es pensent que ells son els rotegits de deu i que tenen mes moral que ningu, quan en tenen tan poca com la resta de mortals. Deixem-ho aqui, nomes dir-vos que a San Diego les lleis contra l'alcohol i la diversio son tant restrictives com a la resta dels USA, pero el que fa la gent es anar a Tijuana o a qualsevol ciutat de Mexico i fan el que no poden fer a casa seva, aquest es el sentit de la moral que hi ha per aqui, el que es normal, pero el problema es que aqui tot aixo s'amaga i fan com si res. Nosaltres, doncs es diferent. per exemple, tenim discoteques que obren a les 9.00 del mati, un es pot imginar que per entrar en un lloc d'aquests i passar-t'ho una mica be, doncs o be t'acabes d'aixecar de dormir que no es el mes habitual, o si portes de festa des de les 12.00 doncs, be algun suplement cal perque si no fisicament es poc portable, i tothom ho sap i no passa res. Be, fins aqui la rabieta. Es que a vegades fan molt de riure.

Fins dema i adeu

Jordi

Links to this post:

<\$BlogItemBacklinkCreate\$>

links to this post
Comments: Post a Comment

This page is powered by Blogger. Isn't yours?