<$BlogRSDUrl$>

Wednesday, May 12, 2004

Receptes 

Com us deia ahir en aquestes mateixes pagines, vaig anar a fer la compra setmanal, pero ahir em vaig destapar i vaig decidir fer alguna recepta del llibre que em vau regalar per St Jordi. Per tant vaig comprar salmo fresc, de fet en vaig comprar una lliura i mitja gairebe, o sigui un bon tros. El que vaig fer ahir al vespre va ser posar-lo a marinar amb sal grossa, sucre, pell de llima, menta (de la planta que tinc) i farigola. Aquest mati l'he posat a la nevera i espero fer avui un bon sopar a base de salmo i una bona amanida.
Tambe vaig comprar bacalla, i aquest cap de setmana fare bacalla a la llauna, tot i que necessito pebre vermell del dolç, pero sera facil de trobar-ho tot plegat. Ja us explicare com m'ha sortit tot el tema en els propers blogs. Espero que tot vagi be. Ara fa falta trobar un vinillo que hi acompanyi i ja ho tindrem tot preparat.
Be suposo que us preguntareu que esta passant als play-offs de la NBA, o no. Nomes us comentare que ahir vam tenir el quart partit de la eliminatoria entre Lakers i Spurs i va ser un partit fantastic. D'entrada els lakers tenen el Bryant embolicat amb un assumpte legal a Colorado i per tant el tiu a de viatjar cada dia amb avio d'un lloc cap a l'altre per a ser a tot arreu. Be, doncs aixo que podria semblar un problema, sembla que estimula l'estrela dels lakers i ahir es va destapar amb 42 punts, a mes edl Shaq que esta poderos com sempre. Aquest cap de setmana sabrem com acaba tot plegat, pero els Spurs tenenun equip molt i molt compensat i no seran facils de batre, ja ho veurem.
pel que fa a al parte de guerra, no hi ha massa novetats, sembla que la gent n'esta una mica farta de tot plegat, i ja no en parlen tant, el que ja tocaria, pero com que aqui tot es treu de mare, ves a saber que pot passar. El Bill el tenim de vacances aquests dies, i no ha sortit al seu programa, hi havia un altre tiu que es mes plom que res mes, a veure si avui torna, i ens aclareix tot el que esta passant. Recordeu que aquest personatge era partidari i demanava a l'exercit que arrassessin la ciutat de Fallujah, perque tothom que estava alla dins havia de ser un terrorista. Diguem ue no se'l van escoltyar massa el que es bo. Suposo que amb el tema aquest del decapitat i les declaracions de la soldada que passejava iraquis amb una corretja el tema tornara anar calent, pero ja ho veurem.

Ara us deixo,

Jordi

Links to this post:

<\$BlogItemBacklinkCreate\$>

links to this post
Comments: Post a Comment

This page is powered by Blogger. Isn't yours?