<$BlogRSDUrl$>

Tuesday, May 11, 2004

Un dia llarg 

Molt bon dia nois,
Avui son cap a les 19.00, el que no esta malament si comptem que he arribat a les 7.00 AM. Per tant podem dir que estic mes o menys destroçat, ara, esperem que valgui la pena, ja us ho comentare d'aqui a un parell de dies.
En aquests moments estic sense massa res a casa per a menjar i per tant vol dir que anire a comprar ara mateix. Anar a comprar a aquestes hores esta bastant be perque no hi ha ningu a la botiga, especialment els dies entre setmana, ara tambe implica que et trobes penya una mica rara, com aquell que us vaig explicar fa unes setmanes que em va fer sentir com en Clint Eastwood a l"oest america.
Suposo que ja tots haureu vist les imatges del video aquest que ha sortit avui, on uns "terroristes" degollen a un noi de Philadelphia. Aqui no les veurem per les teles americanes, segur, jo he ho vist a la web de Antena3 TV, es bastant fort. Ho he estat comentant amb el colega australia amb el que ens hem fet força amics, i ell m'ha dit que cal posar les coses en perspectiva, segons ell, a l'epoca de les creuades, els cristians degollaven a tot quisqui entre els musulmans que trobaven per alla. Jo no aniria tant lluny, el tema em sembla pura propaganda anti-americana, es patetic. Tots dos bandols son patetics, ara, cal tenir en compte que uns son el pais mes poderos i amb mes "moral " del mon, i els altres, be, no se sap qui son, perque segur que no tots els iraquis farien el que jo he vist a la tele. No crec que hi hagi mes explicacio que dir que aixo es que tants uns com els altres s'han buscat, i espereu, perque aixo no s'ha acabat, i si no ja ho veurem.
Canviant de tema, avui fan les tres ultimes hores de 24 i comencen a les 20.00 i acaben a les 23.00 o sigui que no tinc massa marge per perdre temps a la botiga entre les botigues. Ah, per cert, er Canica avui ha fet el record d'anar de csa a l'institut, menys de 3 min, tots els semafors en verd i una velocitat supersonica, ja que el motor V8 injeccio world rallye car ha donat el maxim del que es capaç, crec.

Adeu i calma i bons aliments.

Jordi

Links to this post:

<\$BlogItemBacklinkCreate\$>

links to this post
Comments: Post a Comment

This page is powered by Blogger. Isn't yours?