<$BlogRSDUrl$>

Tuesday, June 29, 2004

Bona setmana 

Comencem els relats d'aquesta setmana, tot i que ja som dimarts, pero vaja tampoc ve d'un dia no?? Ultimament no he tingut massa ganes d'escriure i per tant no he escrit. Aquests dies estem una ennuvolats per aquesta part del mon, ja que ha començat a fer molta calor al desert que tenim a menys de 20 Km, i en canvi l'aigua del mar es freda, el que provoca unes boires que poden durar setmanes senceres.
Aquest dissabte v ser bastant entretingut, i entre d'altres coses vaig anar a veure la peli del M Moore Fahrenheit 9/11. En aquesta peli es mostra com el govern del GW esta dominat per antics amics dels talibans i de Saddam entre d'altres i es posen en dubte moltes de les raons que s'han donat per anar a la guerra d'Irak. En qualsevol cas es evident com les diferents cadenes ed TV estan tractant el tema. Les mes lliberals li donen bona propaganda i les altres la matxaquen. A mi la peli em va agradar força, hi vam anar amb el david que es el noi australia del lab. Tot i que en molts casos es targiversa una mica la informacio que es dona. Tot i aixo es una bona peça d'informacio general sobre qui es i que ha fet l'actual president de les ameriques.

Aquests dies a la feina la cosa va pitant força be, he estat fent uns quants experiments amb una toxina de la que us vaig parlar fa un temps que han donat resultats bastant interessant, i nomes em falta completar i ampliar una mica mes els estudis i començare a escriure un article. Per la resta, doncs anar fent algun dels projectes el tinc mes parat, i algun altre que hauria d'anar mes avançat, mes que res perque el fem amb una noia que esta embarassada i que marxara a finals d'any, doncs esta encara començant.

Parlant de coses mes entretingudes, ja us vaig comentar la setmana passada que tenim unes "fires de SD" que duren un mes, i que estan a punt d'acabar. Com a tota firaque s'anomeni com a a tal, hi tenim musica d'allo mes variada, des dels "Enanitos verdes" fins a coses mes potables (ara mateix no me'n recordo de cap). pero el que us volia comentar es que aquesta setmana tenim la Paulina Rubio per aqui, si, si, la que anava am el Bofillet (em sembla). Jo no hi anire perque no tinc entrades i perque no hi ha ningu que conec que sapiga qui coi es la P Rubio, o sigui que un altre cop sera.

Be, us deixo per avui, ara me'n vaig a casa, se que alguna cosa que us volia explicar i que ara mateix acavo de recordar. L'altre dia, divendres quan estava buscant aparcament per anar a veure Fahrenheit 9/11 (i que al final vaig veure el dissabte perque el divendres estava a tope), be en tot cas estava buscant aparcament i hi havia un pilo de gent. Total que de cop veig una dona que es dirigeix cap al seu cotxe i jo em dic, aquesta es la teva, la vaig seguir fins que va arribar al seu cotxe. Jo poso l'intermitent per dir que estic esperant a que la dona desaoarqui, i tot de cop em ve una altra dona (quina casualitat!!) que porta un Jeep Grand Cherokee (quina altra casualitat !!) que esta darrera meu, i em diu que no, que ella ha vist primer que jo que l'altra dona desaparcava i que aquell aparcament es seu, evidentment elCanica va fer honor al seu valor i va aguantar la intimidacio del Cherokee (viva er canica). Tot i que la dona se'm va posar al costat mateix, casi ens vam tocar els retrovisors, perque us imagineu,... (el seu retrovisor anava per sobre del sostre del Canica), el Cnica no va recular ni un metre i vaig aparcar davant de la estupefaccio de la dona i el Cherokee. La situacio va ser tan ridicula que crec que ni ella sabia de que es queixava pero deixem-ho aqui, perque va ser patetic, tot plegat.

Fins dema i bon dia a tothom


Jordi'o'el canica que tot ho aguanta

Links to this post:

<\$BlogItemBacklinkCreate\$>

links to this post
Comments: Post a Comment

This page is powered by Blogger. Isn't yours?