<$BlogRSDUrl$>

Monday, June 14, 2004

Cap de setmana 

Hola familia,
Avui us explicare una mica el que he fet aquest cap de setmana, a part d'estar pel labo.
Aqui el temps esta una mica tonto i combinem dies fantastics com el dissabte o diumenge amb dies mes ennovulats com avui, pero el mes important es que el cap de setmana va fer sol. El dissabte vaig estar a la platja una estoneta, mes o menys un parell d'hores. Vaig tornar a anar a la meva platja preferida de San Diego, Coronado. Es una platja bastant a l'estil d'Empuries, i es totalment diferent de la resta de platges de la zona, perque la sorra es blanca i no hi ha massa algues dipositades a la sorra, ah, i el mes important, no hi ha massa gent. Aqui les platges solen estar molt plenes de gent, i/o estan plenes d'algues. Per tant, la meva destinacio, evidentment, es Coronado. Al vespre vam sortir amb gent del laboratori pel Downtown de San Diego. De fet vam anar a prendre un parell de copes a un bar de la zona. Curiositats, la festa comença cap a les8-9 del vespre, es acollonant veure com la gent sopa a les 6-7 i a les 9 ja estan als bars musicals amb un cubata. Be, suposo que aqui tot va un parell 'hores endavant, nomes aixi es pot entendre. per exemple, el divendres vam fer com un berenar amb gent de diferents labs, i de fet era com un sopar amb bastant d'alcohol, pero es que eren les 5-6 ed la tarda, i a mi a aquella hora em ve be un cafe, que voleu que us digui. Qui els entengui que els compri. Com us deia el dissabte vam estar pel Downtown, i vaig veure que hi ha un molt bon ambient, molts de restaurants, molts de bars musicals. Curiosament, hi ha una restaurant anomenat Ole Madrid, on hi tocaven flamenco!! No hi vam anar, es clar. Pel que fa al preu, no es excessivament car, tot i que no es barato, el que es car, es el parking, ens van clavar $10 per tres horetes, pero que hi farem.
El diumenge vaig estar tot el dia per casa o la piscina, tot i que al mati vaig anar a la zona que s'anomena North County, que es molt maca, i es un lloc magnific per a passar una estona al costat del mar. Les platges son petites i plenes de gent, pero es molt i molt maco.
Aquesta setmana no tinc massa ganes de fer res, pero espero que amb el pas dels dies em vagi animant una mica. A mes avui es dillns, i tot costa una mica mes que la resta de dies de la setmana.

Adeu fins dema


Jordi

Links to this post:

<\$BlogItemBacklinkCreate\$>

links to this post
Comments: Post a Comment

This page is powered by Blogger. Isn't yours?