<$BlogRSDUrl$>

Tuesday, June 22, 2004

El llibre del Clinton 

Com us podeu suposar pel titol del tex d'avui, us parlare una mica del llibre aquest del Bill Clinton que s'anomena : My Life, o sigui la meva vida. Abans de res comentar que jo ja l'he comprat per internet i m'arribara un dia d'aquesta setmana a casa, el llibre te unes 800 pagines o sigui que no us penseu que us l'explicare tot en un dia perque em costar una mica d'acabar. Una de les coses que val la pena comentar es que al senyor Bill li van pagar 10 milions de dolars per avan├žat i es diu que en aquests moments ja ha cobrat mes de 20 milions de dolar nomes del llibre. El senyor Clinton fara una promocio del llibre que durara 2 anys, ja que anira per tot el mon fent xerrades i cobrant pasta gansa a per tot on vagi. En qualsevol cas, si vingues a SD, que no ho se, jo hi aniria perque em firmes el llibre. Aquesta setmana com us vaig comentar el tenim al programa del Larry King aquest dijous, i no se quin dia esta a un prgrama que fan als matins a NBC que jo no veig pero que es bastant famos. Els mes espavilats us preguntareu, que anira al programa del Bill O'Reilly?? Es una pregunta que tambe es va fer l'O'Reilly la setmana passada i segons ell, li han comentat que el seu programa es a la llista de possibles. Es evident que no hi anira perque el nostre amic Bill O'Reilly li faria preguntes politicament poc correctes i que el podrien posar en un compromis, i en aquests moments no es tracta d'aixo. En canvi anira al programa del King on li faran mes la pilota que la Lewinski quan van fer l'entrevista per entrar de becaria a la Casa Blanca, que ja es dir. Ja anire explicant mes cosetes.
Pel que fa al tema mobiliari, ja m'he tret de sobre una taula horrorosa que tenia de color blanc i que no he fet servir encara (de fet no em costar res). Li he vengut per $20 a una noia del lab, es un bon negoci. Ara nomes em falta treure'm de sobre un armatoste que tenia per a posar la TV abans i que es lleig com una mala cosa, pero igual algu ho compra (jo ho vaig fer, no??).

Per avui res mes, ah, aqui a l'institut encara tenim la bandera a mig pal, no se si per honor al Reagan, als decapitats d'Irak, o a la seleccio espanyola (sera aixo ultim segurament), mes val no preguntar.

Adeuuu

Jordi'o'o'o'o'o'o'o'o'o'o'Andi y Lucaaaaaaaaaassss'

Links to this post:

<\$BlogItemBacklinkCreate\$>

links to this post
Comments: Post a Comment

This page is powered by Blogger. Isn't yours?