<$BlogRSDUrl$>

Monday, June 21, 2004

Felicitats als Lluisos 

Abans de res felicitar als Lluisos de la familia, es un dia que es facil d'oblidar pero que amb l'ajuda d'apuntadors fidels he recordat aquest mati (Gracies Marti).

he rebut moltes peticions perque us mostri les coses que vaig comprar a Ikea, que els hi faci fotos o alguna cosa per l'estil. Us comentare que vaig comprar força coses, des de cadires psicodeliques fins a posters dels anys setanta. Em vaig passar tot el dissabte muntant i clavant coses a les parets. Va ser molt divertit, penseu que aqui les parets son de fusta, o sigui que el tema es una mica diferent de les nostres parets, pero me'n vaig sortir be, de moment no ha caigut res, el que ja es molt. Tornant al tema de les foto, no se si fer-les perque ho puc fer servir com a mesura de força perque la gent vingui. Pero crec que es injust, o sigui que avui mirare de fer fotos i ja les penjare un dia d'aquesta setmana, ja us ho comentare quan estigui a punt. M'agradaria comentar que el disabte quan tornava de Ikea cap a casa no veia res per la finestra de darrera ni per la lateral del Canica, semblava un cotxe a punt d'explotar, pero per sort no em va parar la Highway Patrol, suposo que molt legal no deu ser, pero ho vaig fer i ara ja es tot a casa, va ser bastant divertit. Ah me n'oblidava el colmo dels colmos es que vaig comprar una lampara de paret en forma de llavis, que ja he clavat al menjador de l'apartament, fa molt el fet.
Que mes, ... El diumenge vaig estar per aqui, pero al migdia volia anar a veure el futbol, pero maldita la gracia quan vaig arribar alla, s'havien de pagar $20 nomes per entrar, quina colla de poca-vergonyes!! Encara no se com hi havia gent. O sigui que vaig anar a casa ja que ahir vam començar una setmana on nomes menjarem Bill Clinton a les noticies ja que avui ja es pot comprar el llibre autobiogrfic del president dels USA (abans del W). Ahir el tema va ser una entrevista al programa 60 minutes (el mateix que va ensenyar primer les fotos dels presoners iraquians), l'entrevista va durar una hora i les declaracions mes "sucoses" van ser la resposta a la pregunta de " Per que va fer el que va fer amb la Monica?" i el va contestar (molt honestament, o era falsa honestedat, be es igual): " Ho vaig fer perque podia fer-ho". Que dir d'aquest home!! AH i a sobre la seva dona encara l'aguanta, tot i que segons ell va dormir 2 mesos seguits al sofa.

JA us comentare mes coses del Clinton, perque aquesta setmana el tenim amb el Larry King (aquell del microfon a l'antiga i el mapa mundi al fons del plato), i segurament a altres programes de l'excelsa tele americana.

Adeuuuu

Jordi'o'Mission Impossible' de Cruz-Cruise-Pitt-Anniston'o'de la estopa

Links to this post:

<\$BlogItemBacklinkCreate\$>

links to this post
Comments: Post a Comment

This page is powered by Blogger. Isn't yours?