<$BlogRSDUrl$>

Friday, June 18, 2004

Ha arribat el cap de setmana 

Molt bon dia a tothom. Be, ja he vist que el tema terratremol va arribar a terres cristianes una mica retardat. Deu ser el fet que les ones viatgen a una velocitat mes baixa. En qualsevol cas que sapigueu que estic perfectament i ningu ha patit cap problema.
Avui m'agradaria explicar-vos un parell de noticies que van sortir ahir a la tele. per a posar-vos en context, aqui fan noticies a les cadenes normals a les 6 i despres a les 10. Jo sempre miro les de les 10 perque a les 6 normalment encara estic al lab. Per a molta gent aquestes son les uniques noticies que veu durant el dia, OK?? Doncs be, ahir despres de la racio tipica ed soldats americans marxant del port de SD cap a Irak, dues de les noticies van ser:

1. Un atac a dos nens de no se quin barri per un aixam d'abelles. A un el van picar mes de 100 cops (uiiii quin mal!!!!!). La veritat es que era ridicul. El mes ridicul pero era el senyor que sortia, que era el que els havia ajudat. A la tele sortia: Pepito de los palotes, el nom del senyor, i a sota hi posava :"El bon samarita". Aixo es massa, pero que coi es aixo del bon samarita, no ho havia sentit des de les classes de religio del Maristes, era bonissim, jo no parava de riure. El mes curios es que quan ho he comentat avui a la feina, una de els noies m'ha dit que ahir a la nit va sentir com el seu marit es partia de riure al menjador de casa, i li havia preguntat que passava i l'altre li va explicar el mateix que us acabo d'explicar, ha estat bonissim.

2. Un senyor d'aquests que treballa en un cementiri de cotxes on els xafen i tot plegat, doncs mentre estava fent la seva noble feina, va veure com tres gatets treien el cap per una finestra d'un dels cotxes, i .... els va salvar!!!! Ara els gatets els han donat per adopcio. Igual en demano un.

En definitiva, que les noticies fan mes riure que no pas res mes, pero cal prendre-hi paciencia.

Com que aqui no es l'unic lloc on hi passen coses que fan mes riure que res mes, comentare una noticia que hi havia avui a El Pais, i que feia referencia al concert d'Estopa al Palau St Jordi, es veu que la gent va cantar totes les cançons tan fort que era un karaoke. No em digueu... Be a mi m'agraden els Estopa, pero ja em veig al concert intentant escoltar el duo de Corneja, i en comptese escoltar les veus de 18,000 persones, be, per uns minuts es maco, pero despres ha de fer mes maldecap que res mes.

Per avui ja n'hi ha prou, nomes comentar-vos que mentres escrivia aquestes linees tenia de fons els germans Muñoz (aka Estopa) aka (also known as) (tambe conegut com), ale.....

Fins la propera

Jordi'o'de la estopa'de la chayannera & julieta Benegas de la muerteeeeee'

Links to this post:

<\$BlogItemBacklinkCreate\$>

links to this post
Comments: Post a Comment

This page is powered by Blogger. Isn't yours?