<$BlogRSDUrl$>

Wednesday, June 02, 2004

Mes NYC (II) 

Us estava explicant les meves peripecies per la ciutat de NYC. Aquell divendres a la tarda vaig estar voltant per la part baixa de la ciutat, on es troba el barri financer de NYC. Alla vaig estar a la zona zero, i la veritat es que l'espai buit que hi ha quedat es grandios i fa un no se que passejar-se per alla. Com que estava per alla i era divendres vaig pensar que podia anar a Wall Street i veure la gent que treballa en el cor financer del capitalisme mundial, i va ser una experiencia molt interessant. Tot plegat va començar a ploure molt i molt fort i la sensació era que era de nit, tot i que eren les 3 de la tarda. Un cop era allà es veien com els executius dels bancs d'aquella zona sortien a fer un cigarro per alliberar l'estrès del dia, feient uns caretos bastant agobiats.
El dissabte i el diumenge vaig estar amb el Jordi i la natalia, i varem passejar per llocs coneguts, pero tambe em van ensenyar zones poc turistiques de la ciutat, el que es bastant divertit. Entre d'altres zones per on vam anar van ser, l'edifici de la ONU, SoHo, Little Italy, o Chinatown. Cal dir que mentres passejàvem per Chinatown ens vam trobar unes quantes rates mortes a la vorera (venien dels restaurants??!!).
us comentaré que el dia que vaig marxar va ser també bastant curiós. vaig agafar un taxi cap a les 5AM, i tenia el vol a les 6.45. Quan vaig pujar al taxi e taxista paquistaní em va preguntar a quina hora tenia el vol, i al veure que tenia força temps, es va oferir a ensenyar-me un dels barris més interessants de NYC, Harlem. Cal dir que a aquelles hores de la matinada el barri estava ple de gent, comprant, passejant, o ves a saber què. El tema és que hi havia molta gent, jo vaig quedar bastant sorprès.
Una cosa interessant, i que crec que val lapena comentar és que un cop vaig ser a San Diego estava content d'estar un altre cop a "casa". Aquí la vida és una mica més relaxada en comparació a NYC, i hi ha molta més llum a tot arreu. La veritat és que són llocs molt i molt diferents (un avís per a navegants).
Si algú t´cap pregunta sobre el viatge m'ho podeu preguntar per mail i ho contestaré públicament en el blog tan aviat com pugui.

Coses i llocs on vaig menjar a NYC: un dia vaig menjar menjar felafel, un altre dia vam anar a un deli, el deli és un lloc on pots comprar i menjar gairebé de tot, un dia vam anar a sopar a un restaurant asiàtic (hi feien des de sushi fins a pha que és pollastre vietnamita). Un altre dia vam menjar a casa una truita fantàstica i pà amb tomata (jo sense de tomata, és clar).

Alguns us preguntareu què vaig comprar, bé podem dir que algunes coses són secret bancari, altres coses que sí que es poden dir, doncs vaig comprar algunes fotografies de la ciutat que emmarcaré i penjaré a casa.

Adeuuuu

Jordi o'new york new york la ciutat que no dorm mai.

Links to this post:

<\$BlogItemBacklinkCreate\$>

links to this post
Comments: Post a Comment

This page is powered by Blogger. Isn't yours?