<$BlogRSDUrl$>

Wednesday, June 02, 2004

Mes NYC 

Molt bon dia, ahir no vaig escriure, perque la veritat es que estava bastant fet pols despres del viatge i amb prou feines podia estar pel lab sense caure rendit, pero avui ja estic ben recuperat.
A veure comencarem per parlar del vol que vaig agafar d'anada, aquest vol es un que s'anomena "red eye", perque al sortir d'aqui a les 10PM i arribar a la costa est a les 7AM implica que tothom que es a l'avio arriba amb els ulls vermells perque no ha dormit massa be (si ha dormit). Jo vaig tenir sort i vaig dormir unes 4 horetes el que em va permetre estar bastant presentable l'endema (o era el mateix dia, es dificil de saber) al arribar a NYC. Un cop vaig arribar i seguint les instruccions del meu amic Jordi, vaig passar de taxis i vaig agafar l'Airtrain que conecta l'aeroport amb la xarxa de metro de NYC. El primer contacte amb el metro de New York va ser bastant interessant, nomes d'entrar la primera visio va ser la d'un tiu estirat a sobre d'uns seients, tapant-se amb un cartro i dormint com si alli no passes res, va ser curios. Un cop vam haver sortit, de l'aeroport a Manhattan es passa pel barri de Brooklyn, que es un barri residencial en el que s'hi acumulen des de les families mes pobres fins a gent de classe mitja-alta (com mes a prop de la illa ets). Hi va haver un moment (uns 15 minuts), que en aquell vago era l'unic huma de color blanc, va ser una sensacio interessant. Uncop vam haver entrat a la illa de Manhattan el persnal va canviar totalment i llavors la barreja era total. El Jordi i la seva dona, la natalia, viuen a un apartament de que es troba situat al carrer 116, el que vol dir que es bastant amunt, pero tot i aixo, es nomes a un parell de carrers de Central Park, el que el fa una zona bastant maca. La veritat es que l'apartament era molt maco i el tenien molt ben decorat. Aquell mati nomes d'arribar a casa seva, varem menjar una mica d'esmorzar i en Jordi va marxar al lab, i ja em vaig quedar alla recupernt-me uns quinze minuts, treient coses de la bossa etc. Cap a les 10 o aixi vaig sortir de casa amb la clara missio de veure com mes coses millor, pero tampoc volia acabar destrossat el primer dia (no ho vaig aconseguir, evidentment). Vaig agafar el metro fins a l'estacio 86 que es troba a la zona central del centrel Park i alla vaig baixa dispossat a disfrutar de la ciutat. La sorpresa poc agradable va ser que plovia, pero no povia molt el que permetia caminar tranquil.lament sota un xiri-miri empipador, pero que donava un toc fosc a la ciutat dels rascacels. Vaig travessar Central Prk per una zona que es diu Reservoir, de fet es per on el Dustin Hoffman corre a la pelicula Marathon Man, de fet hi havia molts Dustins corrent per alla era molt curios. Un cop vaig ser a l'altre costat em vaig trobar amb la magnifica entre les magnifiques, la cinquena avinguda, on tot es luxe, i les senyores que surten de casa seva tenen sempre un taxi negre esperant a la porta. Un cop alla vaig decidir que baixaria cap a baix de la illa fins que els meus peus diguessin prou. Total, que ja em veus a mi baixant per la cinquena i anar veient totes les botigues de luxe i mes que un es pugui imaginar, a mes d'edificis totalment corprenedors, com per exemple l'Hotel Plaza, o la Trump Tower,o la catedreal de Sr Patrick, o ... podria estar-ne anomenant nua bona estona. Nomes dir que hi va haver alguns moments en que estava totalmentastorat, excitat, emocionat, ... alla entre aquelles masses de formigo i vidre, que sembla que et caiguin al damunt.
Fins aqui de moment, us continuare explicant mes endavant, nomes comentar-vos que quan vaig ser a la zonza zero em feia un no se que fer fotos, pero les vaig fer com alguns o ja tots heu vist a les fotos que he penjat (veure barra lateral Fotos New York).

Fins despres

Jordi

Links to this post:

<\$BlogItemBacklinkCreate\$>

links to this post
Comments: Post a Comment

This page is powered by Blogger. Isn't yours?