<$BlogRSDUrl$>

Wednesday, July 07, 2004

4 de Juliol 

Hola familia,
perdoneu per aquests dies sense blog, pero es que no trobava mai el moment, no es que em fes mandra com s'ha suggerit en alguns dels cercles republicans.
Com ja sabeu aquest passat diumenge va ser el 4 de Juliol, el que implica que vam celebrar la gran festa americana de l'any. Per aquestes terres estan prohibits els petards perovel que si tenim son focs aritificials per un tubo. Penseu que el diumenge al mati ja estaven tots els parquings plens per a veure els focs del vespre. Per tant, com ja us podeu suposar l'qui present va passar de tot i me'n vaig anar a Coronado a la platja per passar el dia trnauil.lament i sense haver-me de barallar per un lloc d'aparcament. De fet, hi havia mes gent del normal a la platja, pero vaig aparcar perfectament (una mica mes lluny del normal, pero molt be).
A Coronado es un barri on hi viuen moltes families de l'exercit (les riques es clar), i per tant el nivell de banderetes penjades a les finestres i garlandes varies era fora de lo normal. Heu de pensar que tothom tenia les banderetes penjades. Tot i aixo era suportable. El que era insuportable era la pudordeta que feia una zona especial de la ciutat on hi va la gent a fer picnics, la pudoreta era de barbacoa, era impressionant com se sentia des de l'autopista. El dilluns aqui va ser festa ja que el 4 era el diumenge i per tant vam poder descansar una mica, jo vaig estar per casa, netejant i vaig anar a la piscina, tot i que el dia al final no va acompanyar massa.

Un cop passada revista a la situacio nacional americana, m'agradaia comentar que el tema del 16 de Juliol no s'ha mogut mes, recordo que el concurs tracta d'anomenar coses que han succeit el 16 de Juliol. Com ja us vaig dir (o no ) el premi seran $200 per a gastar al poker en un magnific hotel de las Vegas (a triar). El que vol dir que aquest premi no el pot guanyar tothom!!! . Doncs, som-hi, un altre fet que succeir un 16 de Juliol va ser el primer test de la bomba atomica a New Mexico (USA!!) l'any 1945. No se si aquest fet pot tenir alguna repercussio als nascuts en posteriors 16 de Juliol, pero perque no? De fet tots els nascuts en aquesta data son bastant atomics.

per tant ja porto 2 de 2, a veure si algu mes s'apunta al concurs!!!

Ara acabo de parlar amb el meu jefe sobre les aventures del seu fill a BCN. Segons m'ha comentat el nano va començar menjant a llocs americans (vegi's McDonald's, Burger King, ...), posteriorment va menjar a llocs mes catalans (o espanyols), i en aquests moments el que esta menjant la criatura es menjar paquistani. El seu pare troba molt curios que hi hagi tants pakis a BCN, jo tambe. Algu em sabria dir quina rao hi ha per la gran colonia paki de la ciutat comtal. Jo no hi veig massa rao.

Adeuu i fins la propera!!



Jordissssssssssssssssssssssssssssssssssss

Links to this post:

<\$BlogItemBacklinkCreate\$>

links to this post
Comments: Post a Comment

This page is powered by Blogger. Isn't yours?