<$BlogRSDUrl$>

Tuesday, July 20, 2004

Adeu al Tour 

Bones familia,
Com us havia promes ahir, us voldria parlar d'aquest element extraterrestre que es mig gironi, mig texa, i que es el Lance Armstrong. Fa uns dies algu em preguntava que en pensava i si volia que guanyes o no el seu sise Tour. Jo vaig respondre que no, que no volia que guanyes perque d'aquesta manera es mantenia el tema aquest dels cinc tours de l'Indurain, Merckx i companyia. En aquests moments pero, i despres d'alguns articles apareguts a la premsa espanyola, doncs us dic que vull que guanyi el texa extraterrestre. Tot i aixo us he de dir que cada cop que miro per internet les portades dels llocs de noticies o dels diaris esportius penso que veure un titular com: Lance cazado o algo per l'estil fent referencia a que l'han pescat pel tema del doping. Jo encara no estic segur que aquest home (!!??) pugui acabar aquest Tour i guanyar-lo, hi ha poders obscurs que segur que intentaran tot el possible abans de tenir un america al capdavant del palmares de la cursa francesa. recordem que les relacions americo-franceses no han estat mai molt glorioses, i aixo es fa pagar. Ja ho veurem.

Mes coses de la tele americana. No se si us ho havia comentat, pero al final m'he posat el cable en forma digital el que em permet tenir acces a canals mes interessants que el que hi ha normalment a la tele americana. per aclarir en aquests mometns tinc acces a tots els canals HBO, el que vol dir, pelicules i sense propaganda. La veritat es que val la pena pagar una mica mes i evitar-se tota la propaganda que hi ha a a resta de canals. Ja us parlare de mes coses sobre la nova adquisicio de la casa. De moment encara estic descobrint com funciona tot plegat. A mes del que us he comentat hi ha una opcio on pots veure l'episodi que vulguis del programa que vulguis, per aclarir-ho: si un vol veure l'episodi 3 de Plats Bruts, doncs vas a un dels canals en questio i pots veure l'episodi, aturar-lo quan vulguis, etc, etc. Esta bastant be.

Be, ja paro de donar-vos la llauna, pel lab, doncs no tenim massa novetats, tot i que avui hem criticat a bse de be a una nois del lab perque no apareix per aqui ni a tiros i a sobre es veu que vol demanar que la promocionin, o sigui que a veure com va la situacio.

Adeuuu

Jordi

Links to this post:

<\$BlogItemBacklinkCreate\$>

links to this post
Comments: Post a Comment

This page is powered by Blogger. Isn't yours?