<$BlogRSDUrl$>

Monday, July 19, 2004

Bon dia nois 

Bon dia familia,
Avui som dilluns i com a tal doncs ha estat un dia d'aquells que costen de passar, pero ja se sap. Despres de passar un Juny on no vam veure el sol ni per casualitat, el Juliol esta siguent brillant i caluros com qualsevol Juliol dels que he viscut fins ara. En serio, esta fent força calor, fins i tot he hagut d'engegar l'aire acondicionat de casa perque m'estava fregint.
M'agradaria donar les gracies a tothom que m'ha felicitat pel meu aniversari del divendres. Precisament el divendres vaig anar a sopar a casa el David. Tampoc vam fer cap mena de festa culinaria ni res d'aixo perque vam demanar pizzes, i vam veure un Rioja que els hi havia portat fa un mes o algo aixi per una barbacoa que van fer. Ens ho vam passar molt be. Tenen una nena que es diu Claudia i que es porta força be, de fet quan jo vaig arribar ja estava dormint (eren les 6.30) i no es va despertar en tota la nit. Despres del sopar vam veure la peli The Last Samurai amb el Tom Cruise, va estar bastant be. Jo no l'havia vist i em va fer il.lusio veure-la. De fet la peli la vam comprar pel pay-per-view.
pel que fa la resta del cap de setmana, doncs no tinc massa res a explicar perque tot va ser molt calmat i descansar a la piscina de casa on s'hi esta bastant, bastant be. Ah, una cosa si que em va passar, se'm va trencar la clau del cotxe i es va quedar a dintre el pany. Com que sempre tinc força sort, d'aixo no em puc queixar, doncs em va passar just al costat de casa o sigui que vaig anar a casa vaig agafar la clau extra i vaig entrar al cotxe per l'altre costat. Pels que estan preocupats per la salut del Canica, doncs la clau ja l'he treta del pany, va ser molt facil, i ja m'he fet una altra clau extra (que funciona, esta comprovat) per si mai em torna a passar qualsevol desgracia.
En aquests moments estic preparant tot per la vinguda dels primers visitant que tindra el meu apartament. Algu em va comentar que em resultaria extrany tenir-hi algu despres de passar-hi 7 mesos sense ningu, i no ho puc negar. El fet d'estar sol te punts negatius pero en te algun de positiu, i es que faig el que vull, quan vull i no he de dnar masssa explicacions de tot plegat. Tot i aixo em fa molta il.lusio l'arribada de la primera expedicio a terres californianes de part de la familia. El tema que encara estic preparant son les activitats que farem per a celebrar aquesta gesta, pero ja ho anirem devetllant a mesura que passin els dies.

Ale, fins la propera i Força Lance, un dia d'aquesta setmana parlarem d'aquest gran atleta.

Jordi

Links to this post:

<\$BlogItemBacklinkCreate\$>

links to this post
Comments: Post a Comment

This page is powered by Blogger. Isn't yours?