<$BlogRSDUrl$>

Monday, July 26, 2004

Bona setmana 

Bon dia fmilia,
Despres d'uns dies sense blog, aqui tornem estar, al peu del cano una vegada mes. Ultimament no tenia massa ganes d'explicar res, mes que res perque no tenia res per a explicar.
Aquests dies estic bastant impacient per la propera arribada de la Marta i la mama a SD, em fa moltissima il.lusio i espero que ens ho passarem bastant be. La veritat es que no tinc massa res pensat, una sortida per aqui, i una escapada per alla, pero res planejat. A vegades es com mes be surten les coses, ara, que suposo que el sol fet que estiguin per aqui ja sera bastant divertit.
Aquest cap de setmana podem dir que no he fet res de res, he passat pel lab un parell de cops, pero res mes, la resta del temps he estat a casa mirant la tele, o escoltant musica, o sigui basicamnt sense fer res de res. A vegades ja va be una mica de descans. Aquests dies estic una mica empipat perque la gent que hi havia a sota han marxat i s'han deixat l'aire acondicionat engegat, i la veritat es que es una mica empipador. Vaig anar a dir a la gent que s'encarrega de tot si el podien tancar i em van dir que si, de fet el van tancar un dia, pero al dia seguent, devien ensenyar l'apartament a algu i el van tornar a engegar, suposo que els hi haure de tornar a dir.
per la resta tot va molt be. Us voldria dir que avui es Sta Anna i St Quim o sigui que feliciteu a totes les Annes i a tots els Quims, que si no us passaran factura dema.

Fins la propera

Jordi

Links to this post:

<\$BlogItemBacklinkCreate\$>

links to this post
Comments: Post a Comment

This page is powered by Blogger. Isn't yours?