<$BlogRSDUrl$>

Friday, July 30, 2004

LA, LA, LA 

Be, per començar, aixo no es la canço de la Masiel i del Serrat. No, es la ciutat mes propera que tenim de SD, o sigui Los Angeles. Com alguns ja sabeu ahir hi vaig anar a veure els meus amics de USC (University of Southern California). Vaig tardar una mica mes d'un parell d'horetes, el viatge va ser motlt tranquil i bastant divertit, sempre es interessant anar per les autopistes d'aquesta zona. A mi m'agraden bastant. Perque?? No ho se, pero hi ha sempre un pilo de gent, i sempre tens alguna cosa per pensar o per mirar. A la USC vaig retrobar-me amb molts de records de fa un parell d'anys, la veritat que la olor de la universitat aquella es la mateixa i suposo que es deu a algun dels arbres que hi ha ja que es molt i molt caracteristica. Al migdia vam anar a dinar amb els jefes del lab. Vam anar a un restaurant de la universitat on un dels jefes va pagar-nos el dinar.
De l'estada que us puc explicar, doncs que vam estar parlant molta estona de quan ells estaven al Salk (fa uns 15 anys) i de la gent que hi ha per aqui, i ja sabe una mica de safreig que sempre es bo fer-ne. La veritat es que m'ho vaig passar molt i molt be, ja que son gent super maca i amb la que m'entenc molt be. A part d'aixo ja vam quedar per a veure'ns a la tardor ja que recordeu que tenim el congres mundial de neurociencies a SD aquest Octubre. La cosa promet,...

Pel que fa a la tornada, doncs va ser una mica mes entretinguda que l'anada tot s'ha de dir, mes que res perque el transit va ser bastant dens. Nomes de sortir de LA vaig trobar-me un accident, el que feia que es formes una cua bastant interessant, i el pitjor va ser a SD, a uns 40-50 km de SD, ja van començar les cues, va ser bastant pesat, pero finalment vaig arribar tranquil.lament, cap a les 5 de la tarda. Una de els curiositats del viatge va ser que al passar per Camp Pendelton (la base de Marines mes grans dels USA) ens van sobrevolar a l'autopista un parell d'helicopters de l'exercit america, que feien un pilo de sorol i tots ens els miravem com aquell que veu un alien o alguna cosa per l'estil.

Mes coses,... Doncs, que dir-vos sobre la convencio democrata que es va acabar precisament ahir. El futurible president John Kerry va fer un discurs bastant en la linea, i bastant interessant. Aquests dies he entes d'on treuen les idees pels mitings de CiU, ja que moltes de les tonteries que li veus fer al Mas i companyia les feien ahir en aquesta convencio. Tot i aixo ha estat interessant veure-ho per la tele.

Fins la setmana que ve. Aquest fin de vaig a veure The Bourne Supremacy!! Us en donare noticies el dilluns!!!


Felicitats Marta!!!!!!!!! Quin despiste que porto

Jordi

Links to this post:

<\$BlogItemBacklinkCreate\$>

links to this post
Comments: Post a Comment

This page is powered by Blogger. Isn't yours?