<$BlogRSDUrl$>

Tuesday, August 31, 2004

Breu descans 

Familia,
A veure si hi ha algu que encara es conecti a aquesta pagina ja que us he deixat una mica abandonats des de fa una setmaneta. Es que aquests dies no tenia massa ganes d'escriure, suposo que encara estic una mica en l'humo en que am va deixar la ultima presencia de membres de la family.
Be, ja tinc nous veins, no se si us ho havia comentat pero la noia que hi havia a sota va marxar a mithans de Juliol i l'apartament havia estat buit fins aquest cap de setmana, ja no recordava que els veins molestesn una mica. Tot i que no son massa sorollosos, sempre sents coses, i a vegades et molesten, pero no em puc queixar. Son una parelleta de nois, segurament estudiant de la Universitat, semblen bastant bona gent, ahir me'ls vaig trobar a l gimnas pero els hi vaig dir que sabia on vivien perque vaig pensar que igual espensarien que els espiava o algo aixi. De fet els vaig reconeixer perque durant aquell dia havien tingut estesa una tovallola a la terrassa, i despres em vaig adonar que era la mateixa que portaven aquells nois al gimnas.

Per la resta, us puc dir que aquests dies he estat veient bastant de cine europeu, el diumenge vaig anar a veure una peli francesa que es titulaa algo aixi com: Intims desconeguts, es edl director Patrice Leconte, i esta molt, molt be. Ahir, per contra a HBO latina van fer una espanyola que ja havia vist que es diu: No te fallare, la peli no es res de l'atre mon, pero la banda sonora es bastant interessant i estava bastant be. Parlant de la peli francesa es tracta d'una senyora que va a verue un psiquiatre perque te una serie de problemes amorosos, pero s'equivoca de despatx i va a parar a un despatx d'un assessor fiscal, total, que li comença a explicar els seus problemes l'altre no la talla i la cosa esdeve un assumpte del tot fascinant, si la podeu veure, en DVD o al cine, es per no perdre-se-la.

En quant a l'actualitat politica i especialment pel que fa ala convencio republicana que tenim en aquests moments a NYC, doncs he estat llegint molt interessat la premsa catalana i espanyola. En primer lloc, tot el tema de que si el Bush te una imatge degradada i tota la resta de criticismes a l'administracio Bush, senzillament es un reflex molt esbiaixat de la realitat, de fet es nomes una part de a historia, que la que expliquen una serie de mitjans de comunicacio, pero la realitat, o la manera com jo ho veig, es que el Georgi, de fet te un suport social bastant elevat, sobretot a la zona central del pais i a estats que seran claus a les eleccions. Una de les coses que he vist aquests mesos es que quants els medis europeus fan reportatges sobre els USA nomes segueixen informacions d'un determinat grup de medis de comunicacio (segurament els de mes reputacio), pero el problema, es que aquesta gent tot i ser molt importants no representen el que es el pais en realitat, de fet en representen una part, pero segurament no es la perincipal part del pais.

be, ja ens veurem

Adeuuuu

Jordi's el del Alamo i Viva Zapata!!!

Links to this post:

<\$BlogItemBacklinkCreate\$>

links to this post
Comments: Post a Comment

This page is powered by Blogger. Isn't yours?