<$BlogRSDUrl$>

Wednesday, August 18, 2004

Com anem!!??? 

be, aqui ja es dimecres, em sembla, aquesta setmana he perdut una mica el compte dels dies per a ser franc, ja que vaig comenar a treballar el dimarts i aixo fa que la setmana hagi estat tonta. A mes que vulguis o no vulguis el fet de tenir la family per aqui fa que les coses no siguin el mes normals possible.
Avui hem anat a deixar la Marta a l'aeroport molt, molt aviat, de fet eren les cinc de la matinada quan el canica es deslli├žava per les suaus autopistes de SD amb tres catalans a bordo i unes maletes que pesaven una mica. Sort hem fet d'arribar aviat perque quan marxavem de l'aeroport hi havia una cua per passar la seguretat que feia por. Per sort ja teniem la Marta a punt de passar els escrutinis antiterroristes de les patrulles de l'aeroport que ens fan sentir una mica mes "segurs" a tots plegats. Un cop hem marxat de l'aeroport (amb la mama, es clar), eren les 6 i escatx, hem anat a degustar un bon esmorzar america amb bagels i mermelades de tots els gustos, i amb aixo eren les set i per tant hora d'anar cap a la feina uns, i cap a la piscina els altres. per tant, er canica ha posat el pilot automatic i ha deixat a tots els ocupants als seus llocs de desti.
Arribats a aquest punt us explicare algunes de les coses que vam fer la setmana passada i comentare algunes de les anecdotes que ens van succeir, tot i que no ho explicare tot, ja que no vull fer-me pesat, i les implicades en l'aventura us ho podran explicar amb mes detalls. Una de les coses mes interessants d'aquests dies per aqui va ser la visita a Palomar Mount, on hi ha un dels telescopis mes impressionants que hi ha a la Terra. De fet, no es el mes moedrn que hi ha ja que va ser construit als anys 40 i 50, pero no deixa de ser fantastic. Alli vam poder anar fins a dalt de tot i veure els aparells optics del telescopi, a part de visitar un museu amb fotos fetes des del telescopi. VA ser realment interessant, i un lloc poc visitat que val molt la pena, almenys per a mi. Aquell mateix dia, vam anar a Julian,que podriem dir que es una especia d'Hostalets de California. perque ho dic? Doncs perque es un d'aquells poblets que sembla que encara estiguin vivint als anys 50, amb les seves botigues com les d'abans, etc, etc. per a menjar vam anar a un dels pocs restaurants del poble, on podriem haver fet una hamburguesa de bufal, pero noens vam atrevir i ens vam quedar amb una Western i una Ortega burguers, la mama, es clar va menjar un sandvitx d'aguna cosa sosa, arano me'n recordo, ja em perdonareu. Aquell va ser un dia bastant intens i crec que el vam cabar a la piscina descansant o alguna per l'estil.
Un detall interessant d'aquests dies ha estat l'exit que hem tingut tant la marta com jo (valgui la modestia) amb elements del sexe oposat (sense arribar a res, es clar). Direm que la Marti va lligar des del cotxe tornant de LA, a la piscina, a l'aeroport, ... i jo vaig lligar demanat un Western Burguer en un bar de Pacific beach (com podeu veure lo meu va ser molt mes modest). mencionar per a la interessada que el nostre vei ja m'ha demanat informes sobre la procedencia d'aquell rossa que estava al gimnas un dia d'aquesta setmana amb mi.

Be, ja n'hi ha prou de rollos d'aquests, a la feina tot esta mes o menys com ho vaig deixar, i per tant vaig fent. Ara me'n vaig cap a casa que ja es hora, i ja en tinc ganes.

Ale, adeu i molts de records de tothom, que estem molt i molt be!!!!!

Jordi

Links to this post:

<\$BlogItemBacklinkCreate\$>

links to this post
Comments: Post a Comment

This page is powered by Blogger. Isn't yours?