<$BlogRSDUrl$>

Friday, August 20, 2004

Priemra setmana post-vacances 

Be, familia, aqui s'acaba la primera setmana post-vacances i la veritat es que no ha anat malament del tot. Com totes les reentrees ha estat tormentosa i mogudeta pero ha anat bastant be. De fet ja torno a estar a ple ritme el que a vegades costa una mica. Que vull dir amb aixo, doncs vull dir que ja tinc un pilonet de coses per a fer per aqui i no m'he d'etar rascant el cap pensant en com passar el rato mentres vaig generant material. En qualsevol cas, com podeu veure estic be.
Per la vida que porto en aquests moments doncs us podeu imaginar que la cosa es bastant interesantamb la mama per a casa. Les coses estan mes ben endressades, tot esta mes net etc, etc, etc, que us he de dir. Ahir per exemple per a sopar vam fer un test per a fer paella, el que vol dir que no vam fer una paella pero vam fer com si en fessim una, mes o menys amb ingredients una mica diferents pero per a veure si la podiem fer o no. L'experiment va resultar bastant i jo n'estic for├ža content. No crec que fem cap paella ara per ara, pero si un dia d'aquests em ve be, doncs la fare facilment. Per la impressio que tinc la mama esta molt traquila aqui a casa i fa una vida d'allo mes relaxada, el que ja li va be. A mes d'aprendre l'angles a velocitats de la llum. Fins i tot ha anat a comprar tota sola i s'ha hagut d'enfrontar amb les caixeres dels supers (de les que un dia d'aquests us n'explicare un parell de coses) que fan unes preguntes d'aquelles que no t'esperes, ...
Aquest cap de setmana no se que farem, igual anem al port de SD a veure barcos i a passejar per alla, jo no hi he estat mai, pero m'han comentat que es molt interessant, ja ho veurem. No patiu perque ja enganxare les fotos que fem aquests dies per aqui. Ja se que les altres han tingut molt d'exit per a terres catalanes.

Ale, adeu i fins la propera

Links to this post:

<\$BlogItemBacklinkCreate\$>

links to this post
Comments: Post a Comment

This page is powered by Blogger. Isn't yours?