<$BlogRSDUrl$>

Thursday, November 25, 2004

Dia d'accció de gràcies 

Hola família,
Aquí estem un dia tan assenyalat com aquest apetxugant pel lab ja que és el wue s'ha de fer, no?? De fet, ja m'havia planejat tota la setmana om si fos una setmana normal, i per tant no podia pas desaparèixer del mapa i deixar-ho tot penjat.
Aquesta setmana ha estat bastant divertida, ja que el dimarts vaig portar al David i a al seva family fins a LAX (aeroport de LA), d'aquesta manera s'estalviaven haver de a pagar-se un shuttle de SD a LA que és a prop dels $300 només anar. A la tornada com que em venia de passada vaig parar a Encinitas i em vaig comprar un parell de burritos fantàstics, pel modoc preu de menys de $2 cada un. No hi ha lloc amb millor relació qualitat/preu, tot i que alguns diran que no s'ho val, jo crec que sí. El cap de setmana pasast vam fer una festa de despedida a una noia del lab que marxa a Florida, va estar bé, hi havia càtering i no va faltar de res, ni un castell inflable perquè els nens juguessin. La festa en qüestió va ser a una casa d'un amic de la parella que marxa, la casa era a Encinitas, no si tot passa Encinitas en aquestes terres.
Pel que fa al tema aquest de Thanksgiving, doncs a mi ni fu ni fa, però és clar als americans, sí que els hi agrada, segons alguns dels meus amics americans és millor això que el Nadal, més que res perquè no hi ha regals implicats, i només es tracta de celebrar, el dia, no es tracta d'això a totes les festes?? A vesgades és complicat entendre la mentalitat d'aquesta gent.

De moment no tenim res més a dir per aquí, només desitjar-vos un feliç thanksgiving d'aquests i que d'aquí a menys d'un mes és Nadal, que bé (o no).

Adéuu
Jordi

Links to this post:

<\$BlogItemBacklinkCreate\$>

links to this post
Comments: Post a Comment

This page is powered by Blogger. Isn't yours?