<$BlogRSDUrl$>

Friday, November 19, 2004

Portland 

Ei família!!!
Ja estic de tornada de Portland. El viatge ha estat bastant interessant, he après bastant i la cosa crec que ha estat bastant profitosa pel nostre lab, que és el que interessa. Perquè ens entenguem, en aquests moments sabem quin és el nostre paper en aquest projecte comú en el que estem involucrats i que ens proporciona més de 100,000 dòlars anuals al lab. En concret no se'ns demana massa i si ens hi volem posar fort ho podem fer o sigui que no és un mal tracte. El meu paper haurà de ser el de se una mica la veu cantant pel que fa al lab en aquest tema i ja veurem com anirà, de moment la cosa ha quedat així i ja veurem com anirà.

El diuemenge quan vaig arribar a Oregon del primer que em vaig donar compte va ser de què el clima era bastant poc amigable, i va estar plovent tot el diumenge i tot el dilluns. Per contra la gent que hi havia al petit hotelet on vaig estar era molt i molt simpàtica i molt agradable. La ciutat com a tal és bastant maca, de fet tot està envoltat d'arbres i bosc, és bastant extrany.
El diumenge al vespre vam anar a sopar a un restaurant bastant bé de la ciutat i vaig menjar una amanida de cranc i un xai fet a una manera curiosa que era molt bo i de postres vaig fer un pastís de xocolata genial. Per a veure vam fer un Pinot Noir d'Oregon. Pels poc avesats al terme, pinot noir és un tipus de vi que és bastant habitual a la costa oest.
Aquest tema ens porta a una película que vaig veure fa un parell de setmanes, Sideways es titula, i va d'un parell d'amics, un de SD i un altre de LA que van a fer un viatge pel comptat de Santa Barbara i a visitar zones vinícoles. El tiu de SD, que és un pobre professor d'anglès d'institut, i escriptor fracassat (quants d'altres que n'hi ha!!), està totalment obsessionat pel Pinot Noir i només fa que veure ampolles de PN tot el dia. Com us podeu imaginar quan vaig veure que demanavem un PN a Oregon em va fer gràcia i la veritat és que era molt bo. A conseqüència d'això, avui he anat al Whole Foods i a part de comprar menjar i la resta, he comprat un PN e Monterrey, CA. En aquests moments me n'estic bevent una copa i està bastant bastant bé.


Canviant de tema, aquí als USA en aquests moments el tema estrella és el Marine que va matar un vell de Fallujah. El que jo crec és que es parla d'això per a no parlar dels milers d'iraquians que han perdut el sostre degut a l'ocupació de Fallujah. De fet el pobre soldat aquest devia portar no sé uantes hores matant a iraquians i mirant de no morir ell mateix, o sigui que no es tracta de si va fer bé o malament, com es pot jutjar a una persona que està en la situació d'aquests soldats??? No, el problema no és si un tiu ha mort un iraquià o l'ha rematat, ... El problema és perquè s'envaeix com si fos Stalingrad un lloc on no hi ha més de 1000 desgraciats que no tenen més armes que quatre granades. És patètic. Avui estic enfadat perquè he vist clarament que han destroçat tot el que han trobat per davant, i és patètic que s'intenti amagar aquest fet parlant d'un marine que ha mort a un pobre iraquià que estava ferit o que estava fingint qui ho sap, a mi no m'importa, perquè el que és important és el que està passant a Iraq. Cal dir que ja en tenim prou d'abusos, i que l'únic que s'està gestant es un règim fanàtic en contra dels USA i de la resta d'Occident, però suposo que això ja es veurà.


Auu fins la propera family i porteu-vos bé!!!! Que els reis us estan espiant!!!


Jordi

Links to this post:

<\$BlogItemBacklinkCreate\$>

links to this post
Comments: Post a Comment

This page is powered by Blogger. Isn't yours?