<$BlogRSDUrl$>

Monday, December 20, 2004

Bon temps i Surf 

Hola family,
Com anem per aquestes terres frígides de Catalunya. Aquí està fent força calor, de fet aquesta nit m'ha costat de dormir perquè tenia calor.
Aquest cap de setmana ha estat dels millors que he vist per aquí. Per a començar el dissabte vàrem tenir unes onades molt grans degut a una tempesta que hi ha al nord-oest i quee envia onades cap a la costa dels USA. Haurieu dhaver vist els surfistes semblava que no havien vist mai una onada, estaven tan exaltats els pobres. La veritat és qu era bastant impressionant, fins i tot per aquesta costa on hi ha tant d'afeccionat al suf. A una de les platges més famoses de la zona, Windansea, hi havia com uns 50 surfistes, i no paraven d'arribar ones genials, i ells no paraven de fer malabarismes, era realment excepcional, per a veure. A més a més hi havia com 10 o 12 fotògrafs documentant gràficament tot l'espectacle, valia la pena.
Jo com que no ser fer surf, vaig parar el sol i vaig disfrutar d'un parell de dies de platja com no havia passat en uns 3 mesos.
A veure si penjo les fotos que vaig fer, segurament seran a la web de Catalans SoCal, seguir link del costat.

Records,

Jordi

Links to this post:

<\$BlogItemBacklinkCreate\$>

links to this post
Comments: Post a Comment

This page is powered by Blogger. Isn't yours?