<$BlogRSDUrl$>

Monday, December 13, 2004

Sideways 

Hola família després d'un temps sense dir massa res, aquest matí tinc una gran notícia. Una de les millors pelis que he vist aquesta any als USA, s'ha vist recompensada amb 7 nominacins per als Globud d'Or. Estic emocionat perquè vaig anar a veure la peli sense saber-ne massa res i em va agradar moltíssim, però molt i molt. De fet la peli és una mica depriment tot plegat, però vl la pena que l'aneu a veure.
No sé si en vaig parlar, però es tracta d'un viatge de dos amics a la zona central de la costa californiana, Santa Barbara i voltants, on van a tastar vins, ja que és una zona on se´n produeix molt. Un dels amics és un professsor d'institut fanàtic del vi, en concret del Pinot Noir, fracassat de la vida i que tot li surt malament. I l'altre és un ex-actor de cine, que es s'ha de casar amb una noia rica de LA. Bé, no us explico més, però la peli ÉS GENIAL, de fet només de sortir del cine em vaig anar a comprar una ampolla de Pinot Noir al Whole Foods per a fer-me passar les ganes.

Per la resta, doncs, aquí anem fent, en aquests moments estic engrescat amb el tema peixets, a veure com acaba tot plegat, i aquests darrers dies he estat baixant-me d'internet els fitxers per a instal·lar Linux en un ordinador, no ho faré al meu portàtil perquè és massa petit, però mai se sap el que ens depara el futur.

A reveure i a veure Sideways,

Jordi

Links to this post:

<\$BlogItemBacklinkCreate\$>

links to this post
Comments: Post a Comment

This page is powered by Blogger. Isn't yours?