<$BlogRSDUrl$>

Tuesday, January 18, 2005

Back in Business 

Hola nois com anem??!!!!

Ja tornem a estar en ple ritme de funcionament un altre cop. I per tant, ens veiem o ns llegim les cares un altra vegada en el blog entre els blogs, aquest on esteu en aquests moments. Què dir-vos de la meva estada per terres catalanes que no es sàpiga ja. Pels culés només comentar que ja sóc un altre cop a SD i per tant el Barça ja torna a guanyar, l'únic partit que he vist en un any i ens foten un bany els del Villareal. A partir d'ara a tornar a escoltar en Puyal. Aquí està fent uns dies calurosos d'allò més, en clar contrast amb el que va fer mentres era fora quan va plore molt i molt. Tampoc cal exagerar, va ploure una setmana seguida i aquí la gent ja estava enfadada perquè és clar tenim el millor clima dels US i això és molt.
Pel que fa a la resta de temes tot està igual, al lab ja hi som tots un altre cop i a casa doncs tot estava igual, no hi havia cap gotera ni res de res.
Avui m'agradaria parlar-vos d'un tema que em va sorprendre una mica en la meva tornada a les europes i és el tema entreteniment televisiu. Després d'haver passat un any patint o gaudint de la tele americana he de dir que puc valorar amb una mica d'bjectivitat la tele cata/ibèrica, i el primer que em ve al cap és PORQUERIA. Per aquells que ens agrada mirar la tele i en disfrutem, no ens enganyem, n'hi ha molts d'aquests i jo m'hi compto, la tele americana és el somni, perquè ho dic?? Doncs, si t'agraden els animals tens un canal d'animals tot el sant dia, si t'agrada veure el Picó i e Molina parlant de cúmuls i estrato-cúmuls i tempestes doncs tens un canal del temps tot el dia, que t'agraden els esports, tens 7 canals on només fan esports, que t'agraden les pelis tens 30 canals on només fan pelis, i podria continuar i continuar fins mai acabar. Això fa que més o menys sempre puguis enganxar un canalillo on et pots entretenir aquelles horetes abans d'anara a dormir. En canvi a les teles cta/ibèriques només hi ha 2 coses, en Buenafuente derivats i les misèries de la ja desgraciadament desapareguda Carmen Ordóñez, és hora de dir JA N'HI HA PROU!!! fins aquí la primera comparació que em ve al cap, hi ha més coses que em van interessar de Girona i BCN després de la immersió total en la cultura americana durant un any, però les anirem desgranant mica en mica.

Au fins la propera i abrigueu-vos força que fa fred!!!

Jordi

Links to this post:

<\$BlogItemBacklinkCreate\$>

links to this post
Comments: Post a Comment

This page is powered by Blogger. Isn't yours?