<$BlogRSDUrl$>

Monday, February 28, 2005

Sortida al desert 

Hola nois,
Ara feia uns quants dies que no comentava res, més que res per mandra i perquè estava enfeinat fent altres cosetes. Avui, que el tema està més relaxat us explicaré com va anar la sortida d'ahir al desert d'Anza-Borrego (no Aznar eh???).
per començar us puc dir que les fotos es troben penjades a la web del casa català o sigui que ja sabeu. A veure si jo penjo les meves un dia d'aquests.
Vàrem quedar a les nou del matí en un Starbucks que hi ha al costat de casa, o sigui quejo vaig anar a peu a la cita, ja que el Canicano està per a fer meravelles, és una mica gran per a fer excursions. Un cop hi vam ser tots, crec que ahir érem uns 6 o 7, vam agafar una parell de cotxes i a fer camí fins al fantàstic i remot poble de Borrego Springs. Hi fotia una calor que tela marinera, i això que som al Febrer-Març, ho dic més que res per als propers visitants que no m'atabalin amb anar-hi perquè hi fot molta calor. En aquests moments, la gràcia és que a part de fer-hi una temperatura moderada, sobretot al matí i a la tarda, les poques plan tes que hi ha i els cactus estan florits, i és bastant maco. Els llocs més espectaculars es troben més allunyats del centre del parc, i cal anar-hi amb 4x4, i per tant nosaltresno hi vam anar. Un cop vam haver dinat a l'ombra de palmeres al més pur estil Lawrence d'Aràbia, vam fer camí al poble miner de Julian, on hi vam menjar un pastís de poma delicios que ens va omplir el dipòsit per a la tornada a SD que sempre és pesada. El viatge en qüestió és bastant llarg, crec que més o menys s'hi està un parell d'hores d'anar i 2 més de tornada. A Julina no em vaig decidir a comprar un pastís sencer perquè no em veia en cor de menjar-me'l tot, tot i això feien una pinta deliciosa i ara me'n penedeixo,...sniff, sniff.

A part del viatget us puc explicar que les dues últimes setmanes ha plogut molt i molt, però ja s'ha acabat i avui fa moltde solet i un dia preciós, d''aquells de posta de sol de postal, qué macooooooooo!!!!!

Au a reveure, i a veure si us mireu les fotos,

Jordi

Links to this post:

<\$BlogItemBacklinkCreate\$>

links to this post
Comments: Post a Comment

This page is powered by Blogger. Isn't yours?