<$BlogRSDUrl$>

Wednesday, March 09, 2005

dies emboirats 

Hi ha dies d'aquests que sembla que hi hagi boira a l'aire, i que tot sigui una mica espesseit. Avui, aquí ha fet boira tot el dia, segur que la gent de les zones interiors han tingut un dia fantàstic de sol i calor, però aquí a la zona dels nens macos de SD, doncs res, hem tingut boira tot el dia, i ja en portem do de seguits. Aquesta setmana pretenia ser una de calor, però com no se'n vagi la boira, no en tindrem massa de calor. Han dit que de cara a demà i el cap de setmana la cosa es posaraà més de cara. De fet, això de la boira ho comento, perquè des d'ahir que un núvol de boira psicològica penja a sobra meu, va ser degut a la dolorosa derrota contra les hostes britàniques amb capità portuguès que vam patir a la Champions. Jo ja tenia neta i planxada la samarreta del Barça, per portar-la a la feina, però res, m'hauré d'esperar unes quantes setmanes més, quina llàstima. A més, avui he estat tot el santíssim dia fent putadetes a les ratetes que escombraven l'escaleta, i ara mateix estic fet pols, però no ens queixarem pas, no!!!
Acabo de rebre un e-mail del president del casal que ens convoca a la primera reunió de la junta d'aquí un parell ed setmanes. SIncerament, el tema em fa mitja por, a veure que em de parlar ara. Un dels temes preferits d'alguns membres del casal és una visita que ens farà el molt honorable i EX-president Pujol, sembla que les simpaties per el molt honorable són fortes entre alguns membres del nostre casal, a veure com va el tema. Crec que li podríem preguntar si el viatget que ens farà l'ha pagat amb diners del 3%, vés a saber, igual es munta una moció al casal i tot!!!

UA family, records a tothom i endavant les atxes, cal destroçar-ho tot!!!

Jordi

Links to this post:

<\$BlogItemBacklinkCreate\$>

links to this post
Comments: Post a Comment

This page is powered by Blogger. Isn't yours?