<$BlogRSDUrl$>

Sunday, May 01, 2005

ultimes noticies 

Ara feia forca dies que no escrivia no se perque, pero mira era aixi i que hi farem. per aqui el tema esta bastant liat, tenim bastanta feina i no he parat massa atencio al que passa pel mon.
Una de les coses que si que m'ha cridat la atencio i que ha sigut la atencio principal de les cadenes de noticies aquesta passada setmana ha estat la desaparacio i posterior aparicio d'una nuvia de georgia. Aquesta es una d'aquestes histories que nomes surten a les noticies dels USA i que provoca mes vergonya que res mes. El tema es el seguent, fa 5 o 6 dies una de Georgia que es casava aquest dissabte passat, va desapareixer sorprenetment i sense deixar pistes mentre estava corrent pel seu barri de la ciutat de Duluth. Com que aquesta setmana no han mort massa soldats americans a Iraq, ni tenim nou papa, i la Schiavo ja es morta, les cadenes de noticies van saltar a la noticia:"la nuvia de Georgia desapareix!!!!, pregueu per la seva vida!!!!" i coses per l'estil. Que passa??? El dissabte mateix (el dia que s'havia de casar) apareix la nuvia a Nou Mexic, uns 5000 km lluny de casa seva i despres d'haver agafat un autobus fins a Las Vegas. Que ens diu la historia?? La pobra es va acollonir davant del casament amb un georgia que segurament no val massa la pena (gordo i sebos) i va decidir viure la vida loca. la pregunta que jo em faig es perque les noticies segueuxen histories tan penoses com aquesta, suposo que esperque tots els American Idiots (jo inclos, evidentment) estavem pendents del desti de la senyoreta aquesta i el dissabte al mati ens vam treure un pes enorme a les nostres pregaries per a salvar el desti mundial. una de les coses que m'he adonat ultimament es que en aquest pais tothom prega (o resa) pels problemes dels altres ( noen tenin prou amb els nostres???) i sembla que funciona tu. Un dia estava parlant amb una noia molt religiosa que tenim al lab, i li deia que pregar perque l'altra gent li surti una cosa be o es curin o qualsevol bestiesa no funciona, i que jo ho trobava una perdua de temps, i ella dale i que si que funciona i que cal fer-ho, o li vaig dir que si un dia em passa qualsevol cosa (alas), que no cal que pregui per mi, que no em fa falta, i ella va dir que ho fari igualment, que he de fer??? Un consell si us plau.


Jordi, a l'infern hi ha tots els que vull trobar (Michael Jackson amb pijama, es brutal!!)

Links to this post:

<\$BlogItemBacklinkCreate\$>

links to this post
Comments: Post a Comment

This page is powered by Blogger. Isn't yours?