<$BlogRSDUrl$>

Tuesday, October 11, 2005

12 d'Octubre 

Molt bon dia, per a mi nit, pero aixo tan li fa.
Avui es festa NACIONAL, i en aquests moments sento al Bono (proper presi???) dir que els exercits espanyols son de la pau, no se com entendre-ho, no hi ha cap exercit de la pau, tots fan el que s'ha de fer. Es hipocrita dir-los de la pau, pero que hi farem, pensem- hi una mica.

Ara que estem amb tot el tema de l'Estatut, i tots som tan catalanistes i tot el tema aquest, em pregunto perque el dia 12 es fa festa a Catalunya i en canvi es treballa l'11 de Setembre. No creieu que si fossim tan patriotes com diguem que som no fariem una vaga japonesa el dia 12 i ens posariem tots malalts el dia 11 de Setembre?? Alla us deixo amb la pregunta, jo per exemple, no faig festa el 4 de Juliol perque per a mi no es res i per tant vaig a la feina. No se, crec que hauriem de ser una mica mes conscients de tot plegat. Em pregunto si totes les senyories que van cantar Els Segadors aquell 30 de Setembre ( o el dia que fos) es troben avui a les seves cases de l'Emporda i Costa Brava gaudint del dia de la patria o estan al seu despatx treballant pel seu pais,... No ho se segur, pero em temo mes el primer que lo ultim. Tot aixo be a cuento perque en Basses avui no corre per CR, no ho entenc!!!!! Pero si es la veu que ens guia cada dia, pero avui, fa una festa que no ens pertoca als catalans.
L'altre dia m'estava llegint l'Estatut, pero no hi vaig saber veure cap article on es parles de la capacitat de posar-nos les nostres festes, jo vull aquets capitol, i que ens treguin lo de la religio!!!!!!! No cal que ensenyem religio al cole, no vull cap reli al cole, ni catolics, no islamics, ni jueus, ni protestants,... es un gasto que ens hem d'estalviar i fem un favor a tothom.

Bueno, espero que hagueu disfrutat de la Festa Nacional, jo ni hi pensare dema, mes que res perque tenim un anunci de Mac sobre nous ordenates i IPods, podeu veure en aquesta pagina (www.macrumors.com) com la penya va boja amb aquest tema.

Adeuuuuu

Felicitats a les Pilars

Links to this post:

<\$BlogItemBacklinkCreate\$>

links to this post
Comments: Post a Comment

This page is powered by Blogger. Isn't yours?