<$BlogRSDUrl$>

Monday, October 17, 2005

Felipito/a 

Abans de res us vull dir que la casa que llogo no es la blanca gran, sino una que es troba amagada a sota dels arbres i que no es veu a la foto. Aviso para navegantes: la casa blanca es ven per 1.5 milions de dolars (algu vol fer la inversio de la seva vida??, jo ja he avisat).

Canviant de tema, ... Aquesta nit hem tingut el primer avis de naixement del Felipito/a (jo no en se el sexe, algu te contactes amb la casa reial??) Pels europeus, que us ho heu perdut tot!!!! us dire que la infantissima de Grecia i del Telediario de todos los santos va ser ingresada a la 1 de lamatinada "..conalgunas contracciones...", es el primer cop que sento que algu te algunes contraccions, pero segur que pot ser, no tinc experiencia en el tema. La principissima va ser donada d'alta tres hores mes tard i el susto o no (segurament pels republicans es mes un susto que res mes) ja ha passat. Jo m'estimo mes que no hagi nascut encara el Felipe sise (ara recordo que es un noiet, ai no!!!! si sera felipito el septimo, quin error), mes que res perque es una altra boca per alimentar dels nostres estimats impostos (mes encara???).

Un altra cosa que volia comentar, i que fa temps que hi penso, volia posar una cosa d'aquelles que la gent del blog pot contestar els meus comentaris, pero despres d'estar llegint dos o tres blogs, principalement el de l'Espasa (espana, espanya ??) i el de l'eduardo haro tecglen, he pensat que el pitjor d'aquests blogs son els comentaris de la gent, de fet quan llegeixes una cosa d'aquestes es per saber que diu l'interessat, no per llegir tonteries que escriu l'altra gent, no??

Per cert, el tema estatutari cada dia sembla mes complicat no ho creieu? A mi em sembla que tot es una mega maniobra PP/CiU per a tornar a les seves poltrones, ja veurem que passa, pero quan sento el Mas i el Rajoy em sembla que sento la mateixa canco en un idioma diferent, pero mes o menys diguent el mateix, de fet ja sabem que van estar junts 8 anys, o sigui que ja han passat els 7 anys critics que es demanen a una parella.

Ale,

Bona nit blogueros, aqui ha plogut bastant i per sort se m'ha rentat el cotxe, ultimament no veia massa res.

Jordinho de todos los santos que cobra de lo poble, VI i VIII de l'Alemanya, XV dels imperis catalans de l'est.

Links to this post:

<\$BlogItemBacklinkCreate\$>

links to this post
Comments: Post a Comment

This page is powered by Blogger. Isn't yours?